Ucuz Uçak Bileti alınırken yaşanılan sorunlar

    Uçak bileti alımları gelişen teknoloji ile birlikte genişledi. Acente ve İnternet alanlarında artan servis imkanları bilet alımlarını daha kolay ve ekonomik halde getirdi. Çok değil daha 10 yıl öncesine kadar bilet alırken danışacağımız kişi sayısı bile pek yoktu. Şimdilerde ise hemen herkese rahatlıkla danışarak örneğin Trabzon Uçak bileti alabilecek, sorunların önüne geçebilecek potansiyele sahibiz.

    Uçak bileti almanın birden fazla yolu olduğu yadsınamaz bir gerçek. Bu açıklamada bilet alırken hangi yolları kullanmalıyız ve hangi alanlarda ne gibi problemler yaşarız ve önlemleri neler olur bunları inceleyeceğiz. Bilet alırken internet, mobil uygulamalar, çağrı merkezleri, ofisler ve ya acente gibi çeşitli yolları kullanarak bilet alabilirsiniz. Sırasıyla kontrol edelim.

  • İnternet üzerinden Kastamonu uçak bileti alımı: İnternet üzerinden bilet alımı en çok kullanılan yöntemlerden birsidir. Kampanyalar ve indirimlerde yolcuları bu kanalı kullanmaya sürüklemektedir. Özellikle internetten bilet alırsan dahil olabileceğiniz birçok kampanya bulunmaktadır. İnternet üzerinden genelde bağlantı ve yazılım sorunları yaşanmaktadır. Öncelikle tarayıcı problemi yaşayıp yaşamadığınız kontrol edin. Tarayıcıların çerez ayarları bazen problem oluşturmaktadır. Bilet alırken kopan bağlantılar için bankanızla ve bilet aldığınız firmanın çağrı merkeziyle iletişime geçin. Bilet alınmamış, hesabınızdan tutar çekilmiş olabilir. Bu konuda bankanız size yardımcı olacaktır. Yaşanılan diğer problem ise diğer sayfaya geçememek oluyor. İnternet üzerinden bilet alırken bilgilerin eksikliği ya da yanlışlığı sizin devam etmenizi engellemektedir. Bilgilerinizi eksiksiz olarak girdiğinizden emin olmanız çözüm olacaktır.

  • Mobil uygulama üzerinden bilet alımı: Uygulamalar da genelde yazılım hataları olmaktadır. Güncelleme eksikliği ya da mobil aygıt uyumu sorunları çokça yaşanmaktadır. Bilet alırken yazılımınızın güncel olup olmadığını kontrol edin. Bilet alırken cihazınız hata verebilir ya da donabilir; böyle durumlarda eğer uzun bir süre yanıt alamazsanız bilet firmasıyla irtibata geçmeniz en uygun çözüm olacaktır. Sistem üzerinden biletin kesilip kesilmediğini kontrol edebilirsiniz.

  • Çağrı merkezi üzerinden bilet alımı: Eğer çağrı merkezi üzerinden bilet alacaksanız, telefon şarjı, şebeke çekim gücünün yüksek olduğu bir yerden iletişim kurmanız sağlıklı olacaktır. Aksi halde belki de zor bağlandığınız hat üzerinde kopma yaşanabilir. Ayrıca işlem hızlı olması için bilgilerinizi hazır bulundurun. Hatta imkanınız var ise uçuşunuzu kontrol edip karar verin ve öyle arayın. Genelde kış dönemlerinde sefer iptalleri ve rötarları olduğunda problemler yaşanmaktadır. Eğer işiniz acele değilse daha az yoğun olan bir dönemde aramanız hatların rahatlığını sağlayacaktır.

  • Ofisler ve acenteler üzerinden örneğin van uçak bileti almak: Hala çokça tercih edilen bir yöntemdir. Acenteler üzerinde yaşayabileceğiniz sorunlar daha çok acente sorumluluğunda olduğu için çözümü de onlar sağlayacaktır. Bilet alacak yolcular uçuş saatleriyle ya da ödeme seçenekleri ile ilgili sorun yaşayabilirler. Ama ne yazık ki belirgin bir çözüm söyleyemeyiz.

İyi bir uçuş gerçekleştirmek istiyorsanız, sorun yaşamadan bilet alımı sağlamak istiyorsanız sizde plusfly.com üzerinden işlem sağlayabilirsiniz.