Giyilebilir band segmentinin akıllı saat ve akıllı bileklik gibi ürünleri kapsadığını belirtmek isteriz. Bu yılın üçüncü çeyreğinde yüzde 74.4 ’lük bir büyümü sağlayan Xiaomi yüzde 27 pazar payına ulaşarak 12.2 milyon sevkiyat gerçekleştirdi.

Böylece lider hale gelen Xiaomi ’nin elde ettiği bu başarıda kendi ülkesindeki performansı ve denizaşırı ülkelerdeki agresif fiyatlandırma politikasının payı oldukça büyük. Apple ise yüzde 15 pazar payı ile ikinci sırada yer alıyor.

Apple ’ın üçüncü çeyrekte gerçekleştirdiği bu sevkiyatın yüzde 60 ’lık bölümünü Watch Series 5 oluşturuyor. 5.9 milyon adet sevkiyat gerçekleştirerek yüzde 13 pazar payına ulaşan Huawei üçüncü sırada kendisine yer buldu.

Çin ’de artan satışlar sayesinde Huawei ’nin bu kategorideki yıllık büyümesi yüzde 243 oldu. Fitbit ise yüzde 8 pazar payı ile geçen yıla kıyasla büyük bir sıçrama yakalayamayan tek marka oldu.

Hali hazırda dünyanın en büyük telefon üreticisi olan Samsung ise giyilebilir band kategorisinde beşinci sırada yer alıyor. Galaxy Fit modeli ile kullanıcıların dikkatini çekmeyi başaran teknoloji devi halen rakiplerine kıyasla büyük ilgi gören bir ürünü piyasaya süremedi.

Bu haber sizlere www.haber32.com.tr farkıyla sunulmuştur