Isparta’da yıllardır Belediye İşhanı’nda cep telefonu ve aksesuarı ikinci el ticareti ile uğraşan işletmeci Adem Apaydın, Telefoncuların kanayan yarası “ Güvenilmez” algısını yıkacak açıklamalarda bulundu.
“ÇÜRÜKLERİ İÇİMİZDEN SOYUTLUYORUZ”
Ucuza mal etmek için yanlış bilgilendirme yapan müşteri sayısının da oldukça fazla olduğunu söyleyen Apaydın, “Her mesleğin çürükleri vardır ancak bizim mesleğin çürükleri bazen gelen müşterilerde olabiliyor” dedi.
Konuyla ilgili yaptığı açıklamalarında Apayadın, “Her işte olduğu gibi cep telefoncular sektöründe de işini kötü yaparak haksız kazanç elde eden bi kesim var. Bu tür olumsuz olaylara sebebiyet veren kesim yüzünden insanların düşüncesinde telefonculara güvenilmez gibi bir algı oluşuyor. Tüm bunları geride bırakıp işin özüne baktığımızda ise üzülerek söylüyorum ki maalesef bizim sektörde de çürükler çıkıyor. Bizler bu çürükleri fark ettiğimiz anda yıllardır omuz omuza verdiğimiz ve işimizi layıkıyla yerine getiren mesai arkadaşlarımızla bu kişileri aramızdan soyutluyor ve müşterilerimize doğru bilgilendirmeler yapıyoruz. Ancak değinmek istediğim başka bir konu da şu ki; her ne kadar sektörümüzü kötü emelleri için kullanan meslektaşlarımız olsa da aynı kötü ve art niyet barındıran müşteri potansiyeli de oldukça fazla. En basit örnekle; Müşteri telefonunu suya düşürdüm şikâyetiyle geliyor ve sorunun sadece küçük bir su birikintisinden kaynaklandığını ifade ediyor, ancak teknik serviste çalışma arkadaşlarımız telefonu incelediğinde içinin tamamen oksitlendiğini ve neredeyse kurtarılmasının mümkün olmadığı gibi bir manzarayla karşılaşıyor. Bunun sonucunda ucuza maal etmek için müşteriden gelen yanlış bilgilendirmeyle işlerimiz hem uzuyor hem de doğru işlemler yapmamız güçleşiyor. Dolayısıyla sadece telefoncuların içinden değil gelen müşterilerden de art niyetli insanlar çıkabiliyor” ifadelerini kullandı.