Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, Mezarlık İşleri Müdürlüğü personeliyle düzenlenen aşure programında bir araya geldi.
Muharrem ayı dolayısıyla Mezarlık İşleri Müdürlüğü bünyesinde gerçekleştirilen etkinlikte Başkan Başdeğirmen, belediye çalışanları ve idari kadroyla aynı sofrayı paylaştı. Programda personelle tek tek sohbet eden Başdeğirmen, yürütülen saha çalışmaları hakkında da bilgi aldı. Etkinlikte dualar okunurken, belediye personeline aşure ikramında bulunuldu.
Program kapsamında konuşan Başkan Başdeğirmen, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma duygularını güçlendirdiğine dikkat çekti.
Aynı sofrayı mesai arkadaşlarıyla paylaşmaktan memnuniyet duyduğunu ifade eden Başdeğirmen, kentin huzuru ve düzeni için özveriyle görev yapan Mezarlık İşleri Müdürlüğü çalışanlarına teşekkür etti.
Program, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.