Basın lansmanı 2004 yılında Türkiye- Kapadokya’da gerçekleştirilen Logan toplamda 1,8 milyon adet satış gerçekleştirdi. Dacia, mahsul yelpazesini 2008 yılında Sandero ve Sandero Stepway modelleri ile zenginleştirdi. Markanın B segment modeli Sandero kısa sürede beklenen ilgiyi gördü. Marka, 2010 yılında ise SUV modeli Duster'ı araba severler ile buluşturdu. Sandero (Stepway dahil), bugüne değin toplam 2,1 milyon, Duster ise 1,6 milyon adet satış gerçekleştirdi. Sandero, Türkiye'de 2008 yılındaki lansmanından bugüne değin 104 bin 881 adet, Duster ise 2010 yılından bu yandan 119 bin 327 adet satış yaptı.
Dacia, 6.5 milyon adet satışı geride bıraktı
Basın lansmanı 2004 yılında Türkiye- Kapadokya’da gerçekleştirilen Logan toplamda 1,8 milyon adet satış gerçekleştirdi. Dacia, mahsul yelpazesini 2008 yılında Sandero ve Sandero Stepway modelleri ile zenginleştirdi. Markanın B segment modeli Sandero kısa sürede beklenen ilgiyi gördü. Marka, 2010 yılında ise SUV modeli Duster'ı araba severler ile buluşturdu. Sandero (Stepway dahil), bugüne değin toplam 2,1 milyon, Duster ise 1,6 milyon adet satış gerçekleştirdi. Sandero, Türkiye'de 2008 yılındaki lansmanından bugüne değin 104 bin 881 adet, Duster ise 2010 yılından bu yandan 119 bin 327 adet satış yaptı.
Bunlar da ilginizi çekebilir