Isparta

Dereboğazı ve Dostluk Yolu İçin Kritik Zirve

AK Parti Isparta Milletvekili Osman Zabun, Ulaştırma Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ile görüşerek Dereboğazı Yolu'nun kalan kısmı için ihale sürecini ve Dostluk Yolu'ndaki son durumu masaya yatırdı.

Abone Ol

AK Parti Isparta Milletvekili Osman Zabun’dan Dereboğazı Yolu ve kentin diğer büyük ulaşım yatırımları için çok kritik bir hamle geldi. Milletvekili Zabun, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ile Ankara'da bir araya gelerek Isparta’nın kaderini değiştirecek dev ulaşım projelerini masaya yatırdı.

Gerçekleşen üst düzey görüşmede, Isparta’nın ulaşım altyapısını güçlendirecek ve lojistik ağını rahatlatacak projeler detaylı şekilde ele alındı. Toplantıda, yapım çalışmaları aktif olarak süren şu hatlardaki ilerlemeler ve son durumlar kapsamlı olarak değerlendirildi:

Isparta-Burdur Dostluk Yolu , Isparta-Antalya Dereboğazı Yolu’nun Kargı Tüneli’ne kadar olan bölümünde yürütülen faaliyetler, Isparta-Konya Karayolu’nun Gelendost bölgesinde devam eden yol yapım ve genişletme çalışmaları.

Milletvekili Osman Zabun, projelerde gelinen aşama ve bundan sonraki takvimle ilgili Bakan Uraloğlu ile verimli bir istişare süreci geçirdiklerini belirtti. Görüşmenin en dikkat çekici maddesi ise kamuoyunun hassasiyetle takip ettiği Dereboğazı Yolu oldu. Zabun, Isparta-Antalya Dereboğazı Yolu’nun kalan kısmının ihalesinin yapılması sürecini de Bakan Uraloğlu ile doğrudan görüştüklerini müjdeledi.

Görüşmenin ardından açıklamalarda bulunan AK Parti Isparta Milletvekili Osman Zabun, Ankara'daki temaslarında bölge siyasetçilerinin ortak hareket etmesinin önemine vurgu yaparak şunları söyledi:

“Isparta Antalya Dereboğazı yolunun kalan kısmının ihalesinin yapılması sürecini görüştük

Görüşmemize eşlik ederek destek veren Burdur milletvekilimiz Sayın Mustafa Oğuz’a ve sürece dair pozitif yaklaşım ortaya koyan sayın bakanımız Abdülkadir Uraloğlu’na teşekkür ediyorum”