Araç satın alırken yalnızca marka ve model değil, aynı zamanda bayi deneyimi ve satış sonrası hizmetler de büyük önem taşıyor. J.D. Power'ın Müşteri Hizmetleri Endeksi çalışması, bu alanda en iyi performansı gösteren 10 otomobil markasını belirledi.
Araştırma, bakım süreci memnuniyeti, araç satın alma deneyimi ve müşteri güveni gibi faktörleri 1.000 puan üzerinden değerlendirerek bir sıralama yaptı. İşte en yüksek müşteri memnuniyeti puanına sahip olan markalar:
En İyi Bayi Deneyimi Sıralaması
Subaru: 886 puan
Honda: 879 puan
MINI: 879 puan
Nissan: 877 puan
Dodge: 876 puan
Chevrolet: 873 puan
Mazda: 865 puan
Toyota: 847 puan
Kia: 841 puan
Volkswagen: 832 puan
Bu sıralama, tüketicilere sadece aracın kendisi değil, aynı zamanda alım ve kullanım sürecindeki genel deneyimin de ne kadar önemli olduğunu gösteriyor.