Isparta

Enerji Bir-Sen’den Anlamlı Etkinlik! Cuma Çıkışı Aşure İkramı Yapıldı

Memur-Sen’e bağlı Enerji Bir-Sen tarafından Muharrem Ayı dolayısıyla Aşure Günü etkinliği düzenlendi.

Abone Ol

Memur-Sen’e bağlı Enerji Bir-Sen tarafından Muharrem Ayı dolayısıyla Aşure Günü etkinliği düzenlendi.

Cuma namazının ardından DSİ Camii önünde gerçekleştirilen program kapsamında vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.

Etkinliğe yoğun ilgi gösteren vatandaşlar, birlik ve beraberliğin simgesi olan Aşure Günü’nün paylaşma kültürünü yaşattığını ifade etti.

Enerji Bir-Sen yetkilileri ise bu tür etkinliklerin toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini belirterek, katılım sağlayan tüm vatandaşlara teşekkür etti.