TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
247 Kalem Diş Sarf Malzemesi Alımı İhalesi Mal Alımı
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır: İKN:2024/230611
1-İdarenin
a)Adı: DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SÜLEYMAN DEMİRELÜNİVERSİTESİ
b) Adresi :S.DÜ.Dishekimligi Fakültesi Dogu Yerleskesi 32260 ISPARTA MERKEZ/ISPARTA
c) Telefon ve faks numarası: 0 246 211 8950- 8951
ç)İhale dokümanının görülebileceği ve e-imzakullanılarak indirilebileceği internet sayfası:https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu mal alımın
a)Adı: 247 Kalem Diş Sarf Malzemesi Alımı İhalesi Mal Alımı
b)Niteliği, türü ve miktarı: 247 Kalem Diş Sarf Malzemesi Alımı İhalesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer: Süleyman Demirel Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Deposu
ç) Süresi/teslim tarihi: Malın/İşin teslim süresi sipariş tarihinden itibaren en geç 30 takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasına müteakiben yüklenici teslimi fakültemizin ihtiyacı doğrultusunda peyder pey(sözleşmeyi takip eden 3 ay içinde 3 defa sipariş çekilip fatura kesilecektir.) teslim edilecektir. İhale süresi 31 Aralık 2024 tarihinde sona erecektir
d)İşe başlama tarihi:
Sözleşme imzalandığı tarihte işe başlanır.
3-İhalenin a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati:19.03.2024 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Süleyman Demirel Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Toplantı Salonu4.İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1.İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2.Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1.Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3.Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4.Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz. 4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. 4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: 4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: 6, 11, 12, 43, 49, 71, 73, 74, 97, 98, 123, 149, 162, 229, 235 ve 238. kalemler için en az 2 yıl Garanti şartı aranacaktır ve en az beş yıl servis desteği sağlanacaktır. 2 yıl içinde 3 defa tekrarlayan arızada cihazlar yenisi ile değiştirilecektir .Ayrıca bütün kalemler için Teknik Şartnamede düzenlenmiş olan servis, bakım ve onarım maddeleri geçerli olacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:
Teklif edilen malzemenin teknik şartnamede belirtilen şartlara uygunluğunun teyit edilmesi amacıyla İdare tarafından EKAP üzerinden tebliğ yapılarak İstekliler, ihale listesinde belirtilen malzemelerden fiyat teklifinde bulundukları kalemlerin numunelerini, İhale sonrası numuneleri değerlendirmek için, liste düzenleyerek imza karşılığında aynı anda ve tek seferde idarenin Satınalma birimine teslim edeceklerdir, tekliflerin değerlendirilmesi sırasında incelenmek üzere numune istenmektedir. Numunelerin hangi kalem için verildiğinin silinmez bir kalemle numune poşetinin veya ambalajının üzerine yazılmış ve kaşelenmiş olması gereklidir.
Ayrıca numunesi getirilemeyecek kadar ağır yada firmanın stoklarında yok ise idarenin onayı alınmak kaydı ile o ürüne ait Katalog, broşür veya buna benzer belgeler diğer numuneler ile birlikte teslim edilecek ve ihale komisyonu onları değerlendirecektir. Ancak ihale komisyonu değerlendirme sırasında gerekli gördüğü ürünün numunesini istekliden isteyebilir. Eğer firma uhdesinde o ürüne ait katalog veya broşürdeki işaretlenen ürün kaldı ise sözleşme sonrasında o ürünü getirmek zorundadır.
Sözleşme imzalanmasına müteakip 2 ay içerisinde geri alınmayan numuneler idare tarafından kullanılacak olup, firmalar herhangi bir hak talebinde bulunamayacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7.İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8.Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadarEKAP üzerinden gönderilecektir.
9.İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklifbirim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10.Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11.İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12.Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13.Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren
120 (Yüz Yirmi) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar: Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.