haber32
banner77
07 Eylül 2018 Cuma 16:34
Ali Bolat Kamuda Tasarrufu Başlattı
haber32

ISPARTA'DA AK Partili İl Genel Meclis Başkanı Ali Bolat, Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak'ın kamuda tasarrufa gidileceği açıklamasının ardından makam aracını geri iade ederek binmeme kararı aldı.

2014 yılında aylık 2400 liraya kiralanan ve periyodik artışları olan makam aracı artık iade edilecek.

Bugünden somra şahsi otomobilini kullanacağını söyleyen Başkan Bolat, makam şoförü de kullanmayacak.

Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak, tüm kamu kurumlarına bakanlıklar, bağlı ilgili kuruluşlar, KİT'ler ve belediyelerden acil olarak sahip oldukları ve kiraladıkları araçların hem sınıflarında hem de sayılarında ciddi bir tasarrufa gidileceği söylemesinin ardından Isparta'da İl Genel Meclis Başkanı Ali Bolat harekete geçti. Makam otomobilini geri iade eden Başkan Bolat, makam şoförünü de iade etti.

haber32
Anahtar Kelimeler:
AliBolatKamuTasarruf
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Show 2018-09-08 10:01:48

Düne kadar aklınız nerdeydi milletin malını yerken simdi show zamani degilmi

Avatar
yazık 2018-09-08 07:54:32

sen kimsin özel araba , özel şoför sanki beyin nakli yapıyosun orda a.g

Avatar
alper 2018-09-07 18:18:53

araba duvara toslayınca,fren yapmanın faydası varmı?

Misafir Avatar
Kelebek / Keçiborlu 2 hafta önce @alper

milletin kazanından kepçe kepçe malı götürdünüz şimdi kazanın dibini görünce cömertlik geçin bu ayakları iki yüzlü olduğunu gösteriyorsun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
rafet 2018-09-08 09:14:15

özel idarede genel sekreter de passat kiralık araç var oda iade edilecekmi.bence oda edilmeli devletimize yük olmamalı.

Misafir Avatar
- 2 hafta önce @rafet

genel sekreter de şoför kullanmayı. kendi kullanıyo makam aracını

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatandaş 2 hafta önce @rafet

birde 32 e plakali kiralik araci var

Beğenmedim! (0)
Avatar
tasarrufçuk... 2018-09-07 17:45:10

araç kirası = 2.400 * 12 ay = 28.800 * 4 yıl = 115.200 tl
şof. maaşı = 2.400 * 12 ay = 28.800 * 4 yıl = 115.200 tl
yaklaşık toplam maliyet = 230.400 tl
hayirli olsun...

Avatar