haber32
banner77
20 Ekim 2017 Cuma 09:49
Aybatılı Belediye Başkanlığına Aday Olacak mı?
haber32

25. Dönem Milletvekili Genel Seçimleri öncesi AK Parti’den Isparta Milletvekili Aday Adayı olan Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Mehmet Aybatılı, milletvekili aday listelerinin belirlenmesinin ardından gündem yaratacak açıklamalarda bulunmuştu.

Listede olmaması nedeniyle hayal kırıklığı yaşamadığını ancak parti teşkilatı ile kendisini destekleyenlerin üzüntü duyduğunu belirten Aybatılı, 2019 Yerel Seçimlerinde Belediye Başkanlığına adayım demişti.

Şimdi merak edilen Aybatılı, MHP'den adaylığına kesin gözüyle bakılan Ezeli Rakibi Günaydın'ın karşısına aday olarak çıkıp çıkmayacağı sorusu..

Son Güncelleme: 20.10.2017 10:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
fırıldak 2017-10-20 12:31:02

fırıldak aybatılı sen önce balamanla birlikte halk pazarı esnafından özürdile hala bitmedi sayenizde .

Misafir Avatar
eskiş pazar 2 yıl önce @fırıldak

eski halk pazarı inşaatını başlatan aybatıluıdır. balamanda projeyi beğenmeyip dökülen betonları kırdırıp yeniden inşaat başlattı. bilmeyen öğrensin olcy

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
olcy 2 yıl önce @fırıldak

balaban 2004 2009 arası baskanlık yaptı insaat 2007 de basladıysa nasıl oluyorda balaban yuzde 95 ini tamamlama basarısı gosteriyor beynim yandı resmen

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kml krdnz 2 yıl önce @fırıldak

halk pazarını bitirmeyen yusuf ziya günaydındır. balaman bir dönemde yüzde 95 ini bitirdi. yzg 3 dönemdir yüzde 5 bitiremedi. bu itkm yzg nin ıspartaya kazığıdır.

Beğenmedim! (2)
Avatar
deniz 2017-10-20 18:43:18

ne aslan parçaları var memleketin yetiştirdiği.hepsi eğitimli pırıl pırıl gençler ihtiyaç olacağını zannetmiyorum...

Avatar
alaka 2017-10-20 19:51:29

kim napsın seni güneşbatılı?

Avatar
Halıkentli 2017-10-20 14:39:25

İsparta bunu kaldıramaz. Diğerleri yeterince yıktı .

Avatar
öz ıspartalı 2017-10-20 22:12:20

ispartaya yaptiği yikimlarin hesabini versi̇n karpuz çeşmesi̇ni̇n suyunu bu hale geti̇renler utansin gerçek vatansever i̇nsanlar i̇sti̇yoruz

Avatar
Esnaf 2017-10-21 10:13:37

Isparta başka adam mı kalmadı Yusuf Ziya ,Balaman,Aybatılı haricinde başkan olacak adam kalmadı mı gerçi Balaman yok Isparta iki kişiye mi muhtaç.

Avatar
Başkan 2017-10-20 16:30:59

sayın aybatılı nın tekrar seçilmesi başkan olması aslında ısparta nın itibarının iadesi anlamına gelmektedir. yani bundan sonra cennet şehrimize yatırım yapılacak demektir ki bu önemli, olaya bir de buradan bakın. yaklaşık 15 yıldır yeterince geri düştük güzel günler bizleri bekliyor, hayırlı olsun başkanım.

Avatar
ISMAL 2017-10-20 19:43:55

ADAMIN TIPI ISPARTA LIYA

Misafir Avatar
ne 2 yıl önce @ISMAL

hadi be herif çakma

Beğenmedim! (0)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi