haber32
banner77
08 Şubat 2019 Cuma 11:16
Babam yaşasaydı benimle gurur duyardı
haber32

Babam yaşasaydı benimle gurur duyardı

AK Parti Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen, “Üslubumdan taviz vermeyeceğim. Sayın Günaydın’a Sayın demeye devam edeceğim. Bana ‘Babası yaşasaydı oğlunun haline oturur ağlardı’ demiş. Babamın yüzünü önüne eğdirecek tek bir hareketim olmadı. Yaşasaydı Isparta’ya hizmet yolunda çıktığım bu yolda benimle gurur duyardı” dedi.

AK Parti Belediye Başkan adayı Şükrü Başdeğirmen, Gülistan Mahallesi’nde 11’inci mahalle toplantısını gerçekleştirdi. Salonu dolduran vatandaşlar, Başdeğirmen’e mahallenin çözüm bekleyen sorunlarını aktardı. Başdeğirmen, çözümün AK parti Belediyeciliğinde olduğunu söyledi. Başdeğirmen’in konuşmaları sık sık alkışlarla kesildi.

BİR KİŞİYE BİR KESİME DEĞİL, ADALETLE  ISPARTA’YA HİZMET ETMEYE GELİYORUZ  

Başdeğirmen, “Eğer hayırlı işler yapacaksak başkanlık bana nasip olsun. Eğer hayırsız işlere karışacaksak başkanlığı Rabbim bana nasip etmesin. Adaletli, dürüst bir yönetim için bu işe soyundum ve aday oldum. Size vereceğim hizmetlerin dışında farklı bir çalışma içinde olmayacağız. Kimse ayrıcalıklı olmayacak. Biz kazandıktan sonra sadece bize oy verenlere hizmet etmeyiz. Bir kişi veya bir kesime hizmet etmeyiz. Adaletle tüm halkımıza hizmet etmeye geliyoruz” dedi. 

İSTİHDAM SAĞLAYACAK İŞLER YAPACAĞIZ

Belediyeciliğin sadece asfalt, kaldırım yapmak olmadığını aktaran Başdeğirmen “Belediye Başkanı 2 yıl şehirde olmasa bu işler yine yapılır. O halde Başkan niye seçiliyor. Şehrin refah seviyesinin yükselmesi için seçiliyor. İşte biz bunu sağlamak için geliyoruz. Bunlar bizim sözlerimiz bunları kayıt altına alın. Biz belediyeye geldiğimizde insanların faydalanacağı işleri yapacağız. İstihdam sağlayacak işler yapacağız. Her yıl ülkemizde 1 milyon nüfus işgücü nüfusuna ekleniyor. Belediye olarak istihdamın önünü açmak zorundayız. Fabrikaların, gelecek yatırımların önünü rakip olmadan açmak, buraya gelecek olan tesislerin altyapısını yapmak görevimizdir. Bana, oğluma kızıma iş buluver diyorlar. Hiç merak etmeyin bunun altyapısını hazırlayacağız” dedi.

LÜZÜMSUZ İŞLER DÖNEMİ BİTTİ VATANDAŞIN İHTİYACI OLAN İŞLER YAPILACAK

Artık lüzumsuz işler döneminin kapanacağını kaydeden Başdeğirmen, “Vatandaşın ihtiyacı oylan işler yapılacak. Isparta’da değişime ihtiyaç var. Onun da tarihi 31 Mart. 10 yıldır bu şehirde değişmeyen her şeyin değişmesi gerekir. Onun için projelerimizi ortaya koyuyoruz. ITKM’yi bitiriyoruz. Otogar’ı bitiriyoruz. Yeni Terminal binasının inşaatını iptal edeceğimi söylüyorlar. Biz bu hatayı asla yapmayız. 1999’da o hatalar yapıldı. Biz başlayan her projeyi bitireceğiz” diye konuştu.

BABAM YAŞASAYDI BENİMLE GURUR DUYARDI 

Başdeğirmen, Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’ın  kendisi hakkında ‘Babası yaşasaydı halini görse oturur ağardı’ şeklindeki sözlerine atıfta bulunarak  “Bana yalancı diyor, zat diyor. Ben üslubumdan taviz vermeyeceğim. Sayın Günaydın’a Sayın demeye devam edeceğim. Rahmetli babam 28 yıl önce vefat etti. Yaşasaydı bugün 88 yaşında olacaktı. Babamın yüzünü önüne eğdirecek tek bir hareketim olmadı.  Yaşaydı, emin olunki Isparta’ya hizmet yolunda çıktığım bu yolda benimle gurur duyardı” dedi. 

DURMAK YOK YOLA DEVAM
Başdeğirmen bir vatandaşın adaylıktan çekileceğinize ilişkin söylentiler dolaşıyor bu doğru mu sorusuna “Korkunun ecele faydası yok. Durmak yok yola devam’ yanıtını verdi.

Son Güncelleme: 08.02.2019 17:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
OĞLU BATIRAN BAŞI EĞİK OLUR 2019-02-08 12:23:04

YZG antalyada işlerini batırdı. Babasının başı öne eğildi, cumhuriyet caddesindeki mağazayı sattığı halde oğlunu kurtaramadı. Kurtuluş için siyasete girdiler ve servet sahibi oldular. Oğlu batıran babanın başı öne eğik olur. Şükrü bey siyasete hizmet için başı dik olarak giriyor

Misafir Avatar
Batık değildir 3 ay önce @OĞLU BATIRAN BAŞI EĞİK OLUR

i̇zzetin tam kürttür ama batık değildir.kendi memletini başarmış şimdi ıspartaya hizmet aşkıyla günaydının yanında dolaşmaktadır.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Ne Ayıptır Bakalım 3 ay önce @OĞLU BATIRAN BAŞI EĞİK OLUR

herkez batırabilir,ayıp değil. ahlaksız olan siyaset yaparak servet sahibi olmak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dalak bülo 3 ay önce @OĞLU BATIRAN BAŞI EĞİK OLUR

şu valilik (eski merko) otoparkını yapamayan adam,hiç bir şey yapamaz.gidin görün nasıl berbat durumda .kime kaça yaptırdı gizleniyor.neden neden neden.konuşun niye susuyorsunuz ? sayın başdeğirmen;yusufa sor;rahmetli ali günaydın bu otoparkı görse sana ne derdi diye ? sen cumhurculuğa bir şey olmasın derken,adam seni çocuk etti koydu

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Kerpeten Necatiye el cevap 3 ay önce @OĞLU BATIRAN BAŞI EĞİK OLUR

sor soruyu al boruyu demek mi istiyorsun kerpeten.ben manifolt recai

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Kelpeten Necati 3 ay önce @OĞLU BATIRAN BAŞI EĞİK OLUR

yapma şükrü bey senin kısa pantolunundan bahseden birine karşı vereceğin cevap bu mu? sor soruyu verebilirse al cevabı. şaldır şaldır ilistir gibi akan va-lilik otoparkını yzg kime ihale etmiş, kaç lira vermiş onu sor? gökkubbe gö-çünce zararı kim karşılamış bunu sor. i̇mara açılan yerlerden hangi akrabayı tahlukat eş dost yer kapatmış onu sor??? i̇lkokul çocuklarına karne hediyesini sadaka gibi veren yzg ye bunun parasını kim vermiş onu sor. milleti mevlanaya araba tutup gönderen siyasi propaganda ve reklam yapan zat-ı şerife bunların parasını kim karşılıyor onu sor. bu hafta ihale ile belediyenin hangi tarla tak-kasını satmış onu sor. ispartayı huston yapacaktı bostan mı yapmış onu sor. sor soruyu sor soruyu sor işte anla

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
örnek dikmen 3 ay önce @OĞLU BATIRAN BAŞI EĞİK OLUR

örnek: izzetin dikmen

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
batık mütayitler var 3 ay önce @OĞLU BATIRAN BAŞI EĞİK OLUR

batık kürt mütayitlerde ziya günaydının arkasına takılmışlar,ikbal peşindeler.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Siyaset 3 ay önce @OĞLU BATIRAN BAŞI EĞİK OLUR

siyaset borca batıklıktan kurtuluş yeri olmamalı,hizmet yeri olmalı.

Beğenmedim! (2)
Avatar
tüpçü Fikret 2019-02-08 12:16:25

şükrü bey bu salon çok loş. aydınlığa çıkın da orada anlatın insanlara. karanlıkta milletin uykusu geliyor. herkes esniyor. bi de sanki seni çok dinleyen yok gibi be. niden ki

Avatar
mehmet 2019-02-08 14:07:45

senin evrakların milletin elinde cebinde geziyoooooooooooo

Avatar
Seçil Kurbanov 2019-02-08 12:13:35

şukrü abey bu ziya başgan için unutkan diyorlar da babanın hakkaten arkadaşı mıydı? bununla oturup fikir teatisi yapıyor muydu? karıştırıyor olabilir mi? unutmuş da olabilir...

Avatar
kutgi 2019-02-08 14:10:59

reis ittifak oyları az çıkmasın,ısparta da da ittifaka girip seni adaylıktan çekiyomuş öle mi

Avatar
Aslan Kuzu 2019-02-08 12:12:11

şükrü abey hakketen de kısa pantolonla merdimenlerde goşturuyor muydun?

Avatar
Dalak Bülo 2019-02-08 12:56:28

şu valilik (eski merko) otoparkını yapamayan adam,hiç bir şey yapamaz.gidin görün nasıl berbat durumda .kime kaça yaptırdı gizleniyor.neden neden neden.konuşun niye susuyorsunuz ? sayın başdeğirmen;yusufa sor;rahmetli ali günaydın bu otoparkı görse sana ne derdi diye ? sen cumhurculuğa bir şey olmasın derken,adam seni çocuk etti koydu.

Avatar
Bize ne babanîzdan 2019-02-09 01:43:42

Babalar gibi satarsınız diye size oy yok!

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi