haber32
banner77
30 Ocak 2019 Çarşamba 11:26
Bilgiç, Değişim Kaçınılmaz
haber32

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç yerel seçimlere ilişkin önemli açıklamalarda bulundu.

Isparta’nın şehirleşme, imar, trafik ve sosyokültürel altyapı anlamında sorunlarını çözememiş bir şehir olduğunu belirten Bilgiç, “Isparta’daki bu değişimi ve gelişimi Sayın Şükrü Başdeğirmen’in gerçekleştireceğine inanıyoruz” dedi.

Kaynak:
Son Güncelleme: 30.01.2019 11:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2019-01-30 12:35:15

ispartanın birinci sorunu vekilerdir. çünkü halk tarafından seçilmemişlerdir

Misafir Avatar
Ürgüplü 3 hafta önce @Vatandaş

artık yeter diyoruz, eskileri atıyoruz, yenileri deniyoruz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
degisim 3 hafta önce @Vatandaş

degisim sart katiliyorum. ama degisim ilk olarak isparta milletvekillerinden baslamasli yani sizden

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hbv 3 hafta önce @Vatandaş

sadece ısparta'nın değil ülkenin sorunu.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Değişmesi gereken ilk şey? 2019-01-30 13:33:35

Aslında en önce değiştirmemiz gereken sendin sayın vekil! Koltuklara oturanlar fosilleşiyor, biz 3 dönem kuralı yapcaz dediniz! Ne oldu? Ispartaya verdiğin hiç bir şey olmamasına nazaran seni seçmişken, Ispartaya gayet güzel hizmet eden YZG niçin seçmiyelim. Hele seni görünce, hemen vali oğuz , Rektör ibicioğlu dönemi geliveriyor akıllara! Ne uğraşırdınız o günlerde Yusuf Ziya Günaydınla!

Avatar
Vatandaş 2019-01-30 13:29:31

sahi bizim bir sait yüce vekilimiz vardı ıspartada büyük izler bırakmıştı. nerelerde acaba ?

Avatar
efe32 2019-01-30 11:50:59

sabah sabah iyi güldüm ,neymis eksikler varmiymis .sizi bu halk göbek büyütün diyemi secti ey bilgic,rahmetli balaman da sizin partidendi ona niye yaptirtmadiniz

Avatar
araslı 2019-01-30 13:50:54

şimdimi aklınıza geldı

Avatar
Vatandaş 2019-01-30 14:34:10

Sen hiç konuşma sn.vekil. Ispartada partiyi ne hale getirdiniz, kimlerle doldurunuz .

Avatar
çok doğru 2019-01-30 11:42:14

halıkentte fiber bile yok mesela

Avatar
Hurşit 2019-01-30 12:38:15

doğru doğru değiştirelim.balaman geldi ziya geldi olmadı gökmen gökmenoğlu nu seçelim değiştirelim

Misafir Avatar
Veli 3 hafta önce @Hurşit

elbette

Beğenmedim! (2)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi