haber32
banner77
23 Mayıs 2018 Çarşamba 17:09
Bisiklet Yolunda Kaza
haber32

Kaza saat 17:15'te Mimarsinan Caddesinde meydana geldi. Bisiklet ve elektrikli bisiklet sürücüsünün dalgınlığıyla kaza meydana geldi. Çarpışmanın etkisi ile elektrikli bisiklet sürücüsü yaralandı.

Sağlık ekipleri yaralıyı hastaneye kaldırdı. 

Son Güncelleme: 23.05.2018 17:48
Anahtar Kelimeler:
Bisiklet Yolunda Kaza
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bisikletli 2018-05-23 17:29:44

elektrikli bisiklet denen saçmalık kontrol edilmediği sürece bu kazalar devam eder. utanmadan bisiklet yolunda, elektrikli bisikletle gidiyorlar, sonra kaza oluyor, bu elektrikli bisikletlere ağır yaptırımlar uygulanmalı

Avatar
trafik 2018-05-23 18:14:27

emniyeti uyarıyorum. bisiklet olunda kesinlikle motor kontrolü yapmalılar. bisiklet yolunda yaya ve motora yer yok....

Avatar
ÖZ ISPARTALI 2018-05-24 09:04:28

avrupada elektri̇kli̇ bisikletler yok herkes pedal çevi̇ri̇yor türkiye ci̇ni̇n satamadiği mallarin arka bahcesi̇ olmuşelekti̇ri̇kli̇ bi̇si̇kletler olduğu sürece çok kaza olur benden söylemesi̇

Avatar
Eflâki 2018-05-24 00:20:27

Ne gidişi belli ne gelişi geçende itin birisi karşı tarafa geçerken bana çarpıyordu ,hem suçlu hem atar yapıyor işin yoksa uğraş .Malesef elektrik Li bisikletlere hiç kontrol yok .En kısa zamanda önlem alınmasında fayda var.

Avatar
ceza 2018-05-24 00:01:04

bizzat mimar sinan caddesinde bisiklet yolundan polisin gözü önünde motosikletli geçiyor ve polisten tek uyarı yok. ceza uygulanmadan bu motorlulara engel olamazsınız.

Avatar
BİSİKLETLİ TRAFİKLİ ELEKTRİK 2018-05-23 18:34:36

elektri̇kli̇ bu kardeşi̇m bi̇si̇klet di̇ye geçi̇yor adamda mantikli bir sekilde bisiklet yolundan gidecek...bi̇si̇klet yolunda yayanin ne i̇şi̇ var...suç yayanin

Misafir Avatar
spartaküs 10 ay önce @BİSİKLETLİ TRAFİKLİ ELEKTRİK

muhterem yaya falan yok düzgün oku

Beğenmedim! (1)
Avatar
Vizyon sahibi 2018-05-23 23:24:13

mimar sinan caddesindeki bisiklet yolu 3 gruba
hizmet verirken bisiklet/yaya/motor.gölcük yolu
na yeni bisiklet yolu başlanmış burdaki sıkıntı
daha büyük olacağa benziyor çünkü bisiklet
yolu çok dar bisiklet ler birbirine girebilir ve kaçış
sansi olmaz direk can kayıplı kazalar olabilir!

Avatar
KAMİL 2018-05-24 18:45:17

kaldır şu saçmalığı ziyaaaa

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi