haber32
banner77
25 Kasım 2016 Cuma 09:51
Eğirdir Yolunda Giderken Aman Dikkat..
haber32
Eğirdir yolunun yenilenen son bölümünde ölümlü ve maddi hasarlı kazaların yaşanmasının ardından, yol trafiğe açıldı. Yükseltilen, daraltılan ve kullanılan malzemede sıkıntı olduğu ilk bakışta anlaşılan yolu aracıyla ilk kez kullanan vatandaşları bir sürpriz bekliyordu.

  İşte vatandaşın konuyla ilgili isyanı..

''Yola cok igrenc kaplama yapmislar. Eski yoldan yeni yola geçince uğultu yükseliyor. Sanki arabanizin tekerlerine sıkışan gitmesini engelleyen bir sey var gibi. Arabanin arizalandigini dusunup 2 kere inip kontrol ettim. Eski yola tekrar gelince ses vs. Kalmadi. Sayin valimiz den ricam. Yolu bu şekliyle mutahitten teslim alinmasin. Sokturulup veya gerekli iyileştirilme yapilip mutahite parasi öyle ödensin. Milletin devletin parasi zai olmasin...''
Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emin Özkaya 2016-11-25 10:04:39

Tamamen katılıyorum. Eğridir yolunu yapanlar kaliteye ve kurallara hiç dikkat etmedikleri gibi özel şahısların işleriyle ilgilenip yola sıfır tabelalarınada göz yummaktadır.

Avatar
Vatansever 2016-11-25 10:20:20

Haber 32 bu konuyu yakından takip ettiğiniz için teşekkürler bu yapılan son yolda sıkıntı var her yerde yol genişler Isparta da daraltılar adi malzeme kullanmışlar yol da giderken araç tan tuhaf ses geliyo sayın vali bu konuda şirkete yaptırım uygulasın bu iş başka türlü olmaz devletin parası boşa gitmesin

Avatar
Aynen 2016-11-25 10:48:44

Katılmamak elde değil aynen sanki kamyon geçiyor gibi bir ses yükseliyor sol ve sağ tarafında kalan kaldırımlar en az yarım metre aşağıda banket yok, acil bir şey olsa duracak cep yok,geçen gün gazeteniz tarafından yayınlanan bir haberde müteahhit firma biz projeyi uygularız diyor böyle alt yapısız projemi olur eğer proje böyle ise bu proje karayolları tarafından nasıl onaylandı ve ihaleye çıkıldı

Avatar
vatandaş 2016-11-25 11:12:09

bu gün tam bir rezillik vardı önceden yemin töreni olduğu günlerde sağ tarafa emniyet şeridine (şimdi yok) asker yakınları park ederdi şimdi ne olduysa burada emniyet şeridi kaldırılmış ve yol eskisine göre daraltılmış durumda

Avatar
ADALET ARANIYOR. 2016-11-25 12:37:24

Bu yolda hergün kaza oluyor. ölümlü kaza olunca çok ses getiriyor.yaralanma maddi kaza olunca az ses getiriyor.ama olan vatandaşa canı yanana oluyor.yolu yapana denetlemesi gereken vazifesini yapacak kişilere işin sorumlularına zalimlere herhangi bir şey olmuyor.zalimin zulmü varsa sevenin ALLAHI var.işinizi yapmayın astın üstü vardır.müdür vali bakan başbakan reisi cumhur.bu kadar sorumsuzluğa sonuçta devlet erkanından birileri el atar atmazsa da ADALET İLAHİ ADALET TECELLİ EDER

Avatar
SELÇUK 2016-11-25 13:12:57

Aksu-EĞİRDİR YOLU da ÇOK KÖTÜ OLDU, SAYIN VALİMİZ LÜTFEN gereğini yapar inş

Avatar
Kavak ağacı 2016-11-25 16:22:37

Nıye valiye ağlıyosunuz ki? Valinin gorevı mı bu? Daha yukarıya boyunuz yetmıyo mu??

Avatar
ali yıldız 2016-11-26 12:05:05

arkadaş ben bunda kesin art niyet arıyorum on kuruşluk aklı olan bilirki toki kavşağına kadar o yol bilhassa sabahları çok yoğun dahada genişletlip kavşaklara cep yapılması gerekirken tam aksine cepler iptal yol 3 şeritden 2 şeride indi ben bir şirketin müdürüyüm o yolu her gün kullanıyorum sahları evden o yolun korkusuyla çıkıyorum her haldekarayolları müdürü hükümete küfür ettirmek için böle yaptırıyor akpliler nerdesiniz yazıklar olsun alanen zülm ediyorlar

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi