haber32
banner77
11 Şubat 2019 Pazartesi 09:44
Gerçek Anketlerde Gökmenoğlu Birinci
haber32

İyi Parti Isparta Milletvekili Aylin Cesur, yaklaşan 31 Mart yerel seçimleri ile ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Isparta için yapılanseçimanketlerinde İyi Parti Isparta Belediye Başkan Adayı Gökmen Gökmenoğlu’nun geride olduğu açıklamalarına sert tepki gösteren Milletvekili Cesur, “Yaptıkları düzmece anketlere güldük geçtik, genel merkezimiz tarafından yapılan ankette Gökmen Bey açık ara birinci gidiyor” dedi.

Kaynak:
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ıspartalı 2019-02-11 10:00:58

vekılım sen secıldın tamam ama yusuf baskan beledıye başkanı

Avatar
ıspartalı 2019-02-11 11:31:39

siyaset yalan söyleyipde yüzü kızarmayanların işidir.

Avatar
samet 2019-02-11 12:34:14

birgünde bir seçimin anketlerin söylediği gibi çıktığını görmedim.halk ne istiyorsa o olur.

Avatar
Seçmen 2019-02-11 15:56:37

Ankara'da oturup ahkam kesmekle olmuyor vekil hanım.Isparta yerinde saydıysa Türkiye'nin yaşanabilir şehri nasıl oldu? Aynı zamanda Yusuf başkanın ilk döneminde rahmetli büyüğümüz, Cumhurbaşkanımız Süleyman Demirel vardı. Bu sözünüz Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel de memleketi ile ilgilenmedi olur. Çok çok yanlış cümle

Avatar
araslı 2019-02-12 13:21:27

aylın hanım cesur yureklı konuşmalarına katılıyorum sana basarılar dılerıyorum

Avatar
hıııııııııııııııım.anlaşılmıştır 2019-02-11 15:11:52

ip,chp,hdp fetöcüleri̇n şarlatanlarindan. alişveri̇ş etmeyi̇n. rezi̇l rusva olsunlar.

Misafir Avatar
Dik durur dik vurur 3 ay önce @hıııııııııııııııım.anlaşılmıştır

len düdük yine çıktın meydane.milliyetçilik ayaklar altına alınırken uyuyormuydun dümbük provokatör

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
profesör. siyasi analist 3 ay önce @hıııııııııııııııım.anlaşılmıştır

kardeş partiler.fetö,hdp,chp,ip,sp.////////// a r k a d a ş.arkadaki daş sırtını bağladığın daş partiler. akp,m.h.p,bbp, son karar

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hııııııııııııım anlaşıldı'mı ? 3 ay önce @hıııııııııııııııım.anlaşılmıştır

bir bozkurt .10000000000000000000 marksın,fetöitinin,marksist chp,ip,hdp nin boz eşeklerine bedeldir.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Doğru söze ne denir 3 ay önce @hıııııııııııııııım.anlaşılmıştır

Hıııııı anlaşılmıştır a karşı yapılan yorum son derece doğrudur. Fetöcü de pkk lı da sensin ve arkadaşın dediği vasıfta sense var

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
hıııııııım anlaşılmıştır 3 ay önce @hıııııııııııııııım.anlaşılmıştır

kendini bilmez ahlaksızlar küfür eder

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kerim 3 ay önce @hıııııııııııııııım.anlaşılmıştır

len düdük bir tek vatansever kendinimi görüyon yavşak

Beğenmedim! (3)
Avatar
ıspartalı 2019-02-11 11:30:29

her parti kendi anketine göre açık ara önde. size inandık mı hayır hepiniz yalan söylüyorsunuz. algı operasyonu yapıyorsunuz. seçim akşamı belli olur kimin ne kadar oy alacağı

Avatar
sıtkı 2019-02-12 01:10:41

ha o ankete inanmayalım sizin partinin anketine inanalım. sonra da şöyle düşünelim. ya ip nin anketi doğruymuş, diğer anketler yanıltıyormuş. biz boşa uğraşmayalım oyumuzu ip ye verelim. nasılsa diğer partilerin adayları seçilmez.....şimdi güleyim mi, kızayım mı bilemedim.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi