haber32
banner77
01 Şubat 2019 Cuma 09:54
Günaydın ''Bisiklet Yolları Yeniden Yapılacak''
haber32

Isparta Belediyesi tarafından düzenlenen Çünür Yenişehir’de çalışmalar devam ediyor. Ekipler bu kapsamda Çünür Yenişehir’de bisiklet yolları konuşlandırdı.

Konu ile ilgili açıklamalarda bulunan Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, “Bisiklet kültürü Çünür Yenişehir’de yükselecek, daha sonra yeniden şehir içine bisiklet yolları yapılacak” dedi.

Kaynak
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SEN Bİ GİTSEN ARTIK 2019-02-01 10:05:17

antalyadan batık geldin.şimdi her imara açılan yerde arsaların var.koltuk gidiyor diye saçmalamaya başladın iyice.

Misafir Avatar
ZEhir zıkkım olsun 3 ay önce @SEN Bİ GİTSEN ARTIK

belediyenin milleti konyaya götürdüğü ve parasını belediyenin ödediği söyleniyor.
eğer böyle bir şey varsa milletten para ile getiren götüren bunu siyasi amaçları ile kullanan ve gelip gidenlere zehir zıkkım olsun inşAllah

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ALLAH YÜRÜ YA ZİYA DEDİ 3 ay önce @SEN Bİ GİTSEN ARTIK

batık adam başkan oldu, Allah yürü ya kulum dedi.birici zenginliğe ulaştı şükür.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
MALLAR SATILDIYDI 3 ay önce @SEN Bİ GİTSEN ARTIK

ali günaydının cumhuriyet caddesindeki mağazaları satıldı yinede borçlar bitmediydi

Beğenmedim! (3)
Avatar
PANİK VAR 2019-02-01 10:03:17

amca yaşını başını almışşsın,dünyalığını yedi sülalelik yapmışsın. bu panik havası niye.

Misafir Avatar
kENAN 3 ay önce @PANİK VAR

pani̇k mani̇k yok % 50 i̇le geli̇yoruz.beledi̇ye bi̇tmi̇ş para suyunu çekmi̇ş laflarina i̇ti̇bar etmeyi̇n.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
Kamil 3 ay önce @PANİK VAR

sayin başkanim belediye kamulaştırma paralarını yatıramamış,para bitmiş diyorlar .bu haber doğrumu sayın başkanım.sayın başkanım seni seviyoruz.paraları yatıralım. başkanım böyle dedikodulara meydan vermeyelim.zaten % 50 ile öndeyiz.şükrü ile gökmen geri kalan % 50 yi paylaşırlar.aman ha başkanım sıkıntı olmasın

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Fikri 3 ay önce @PANİK VAR

bu koltuk baki değil, kalkta genç beyinler otursun, bu ülke gençlere emanet, torun gezdir artık yeter

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
dingil murat 3 ay önce @PANİK VAR

houston yapcez ıspartayı houstonnnn houstonnnna bir iki kalkıyor.houstonnnn yapamazsak boston yapacağızzzz.valilik otoparkı akvaryum olmuş.kime kaça yaptırıldı burası konuşun

Beğenmedim! (3)
Avatar
İLERLEYEN ZAMAN YOK 2019-02-01 10:08:42

iyice sevimsiz oldunuz, 2 ay sonra gidiyorsunuz. bırakında ilerleyen zamanlardaki işleri yeni başkan düşünsün.

Avatar
sd 2019-02-01 10:22:24

bırak bu işleri ıspartayı satın aldın yeter ediver gari

Avatar
THE END 2019-02-01 11:04:49

oyunun sonu

Avatar
Moruk 2019-02-01 10:39:49

belediyenin parası bitmiş diyorlar.kamulaştırma parası yatmamış deyorlar.bitti mi para

Avatar
Ispartalı 2019-02-01 10:06:10

bisiklet yoluna ihtiyaç vardı. özkanlar ile mimar sinan caddesini yapmasaydın çok sorun yoktu. yaptığının arkasında dursaydın iyi olurdu başkanım. esnaf kaldırımları, vatandaş caddelere park ederek yolları gasp etti. sende buna karşı dik duramadın. esnaf dubalarına kavuştu mutlu ama sana yinede oy vermeyecek göreceksin..

Misafir Avatar
Fazıl 3 ay önce @Ispartalı

madem yeniden yapacaktın, önceki yaptıklarını neden söktün, yazık değilmi devletin parasına, devlet böyle yapboz oyunuylamı yürütülür.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Mehmet ağa 3 ay önce @Ispartalı

bu günaydın bisikletle kafayı yedi, yok, havadan bisiklet, yok bisiklet yolu, ıspartada deniz olsa deniz bisikleti bile diyecek

Beğenmedim! (2)
Avatar
Kerim 2019-02-01 10:39:17

houstona kalkıyor bir iki haydi valilik otoparkına kalkıyor.çünüre bir iki

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi