haber32
banner77
07 Ekim 2006 Cumartesi 22:01
HÜKÜMLÜNÜN İŞ SEVİNCİ
haber32

Isparta Belediyesi bünyesinde çalıştırılmak üzere özürlü ve hükümlü alımı, kura çekimi ile gerçekleştirildi. Kan davası nedeniyle hüküm giyen Ali Koca, kura çekiminde kendi adını çekmeyi başardı.

Şaşkınlık içinde kalan Koca, iş hayatına atılabilmenin de mutluluğunu yaşadı. Isparta Belediyesi, bünyesinde özürlü ve hükümlü çalıştırmak üzere İşçi Bulma Kurumu'na yaptığı müracaat sonuçlandı. İşçi Bulma Kurumu tarafından tespit edilen toplam 40 özürlü ile 18 hükümlü yapılan kura çekimi ile belirlendi.

Hükümlü ve özürlüler daha sonra yapılacak sınav sonrası belediyenin çeşitli birimlerine yerleştirilecek. Belediye Meclis Salonu'nda Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Görgülü başkanlığında ve noter huzurunda yapılan kura çekiminde ilginç anlarda yaşandı.

Kan davası nedeniyle yargılanmış ve 3.5 yıl cezaevinde yatarak şartlı tahliye ile serbest bırakılan Ali Koca, kura çekimini bizzat kendisi gerçekleştirdi. Koca, kuradan kendi ismini çekmesi ile şaşkına uğradı. Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Görgülü ve salondakiler olay karşısında şaşkınlıklarını gizleyemedi.

(EŞ-SÇ) (İhlas Haber Ajansı)

haber32
Son Güncelleme: 07.10.2006 22:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ayşe ünal 2011-10-25 12:34:37

bende olay yerindeydm o videodaki doktor beyin hiç bir yapmadığını gözlerimle gördüm...

Avatar
sabri harbi 2011-10-25 12:48:31

Allah aşkına birleri i şu halk otobüsü magandalarına dur desin artık belediye emniyet neden bunları görmez çarşıda karşıdan karşıya koşarak geçmezsen yandın adamlar ne frene basıyor nede insana saygıları var yuhh diyorum bu insanlıktan nasibini almayan vahşi yaratıklara...

Avatar
AAA 2011-10-25 13:43:14

SİZ HALA KÜÇÜCÜK SOKAK VE CADDELERİMİZDE HALK OTOBÜSLERİNE İZİN VERİN. KADINI EZMİŞ, YAZIK. ARABALARI BİLE EZECEKMİŞ GİDİYORLAR....

Avatar
misafir 2011-10-25 14:04:30

yayalarımız çok dikkatsiz ve rahat hareket ediyorlar, sanki bişiyi takmıyorcasına yola fırlayıveriyorlar. Her yere üst geçit yapılsın, fakat bizim yayalarımız oraları bile kullanmıyorki !!!

Avatar
esnaf şikayetçi 2011-10-25 14:06:09

otobüs şoförü değil bunlar n. adam yayayı görünce yavaşlamıyor bile. o kaçsın koşsun istiyor. bi park yasağı uygulayamayan memleketten otoritelerden ne bekliyorsun ki. neymiş efendim esnaf şikayetçi. ben iddia ediyorum o cadde üzerinde insanların başına gelen bütün olayların günahı vebalı o caddedeki park yasaklarına karşı çıkan esnaftadır.

Avatar
DUYARLI OLALIM 2011-10-25 14:23:13

Belediye-Emniyet-Halk Otobüsleri birbirleirni kollamaktan vazgeçip görevlerini layıkı ile yapsalar bu olaylar yaşanmayacak, yakında üniversite hattında da bekliyoruz ölümlü kazalar bir otobüse 120 kişi doldurursanız başka ne beklenebilirki bile bile lades ama aklımız başımıza ancak olay yaşandoıktan sonra gelir ve kısa sürede tekrar eskiye dönülür!

Avatar
zekai 2011-10-25 16:03:02

otobüslerin ilk icraratı değil bu sorumsuzca songaz sürerler yaya araba dinlemezler bunlar aybatılının eseri.

Avatar
fdsafsa 2011-10-25 17:31:47

otobüs şöförleri can alıcı gibi gidiyor tek onlar sanki insan trafikk şube sadece onları seyrediyor

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi