haber32
banner77
05 Eylül 2011 Pazartesi 08:18
Keskin Bir İdrar Kokusu Etrafı Sarmış
haber32

Halı Sarayında bulunan Garanti Bankasının arka tarafı gözden uzak bir yer olunca gece, gündüz, yoldan geçenler ve özellikle geceleri sarhoşlar buraladaki dükkanların önünde ihtiyaç gideriyor.

Duruma oldukça sinirlenen dükkan sahipleri camlarına ''Lütfen İşeme'' diye yazsada aldıkları önlem hiçbir işe yaramıyor, zira buradan geçerken keskin bir idrar kokusunu hissetmemek mümkün değil.

Esnaf, yetkililerin bu konuya biran önce çözüm bulmasını istiyor.

haber32
Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gff 2011-09-05 10:27:37

emniyet heryere kamera koyuyor orada bi tane koysun....

Avatar
GÜLLÜ 2011-09-05 10:35:58

BELEDİYE TEMİZLİK YAPMADIĞI SÜRECE TÜM ŞEHİRİ BU KOKU SARACAK...

Avatar
kabahat 2011-09-05 10:48:38

30 yaşındayım. oranın 86 dan beri geçerken koktuğunu bilirim. Şimdi kabahat kimde. En büyük kabahat toplum olarak bizde. %99 müslüman bir ülkeyiz ama Ayakta bevletmekten vazgeçmiyoruz. Avrupalyız ya heryerde pisuvarlar var. Pisuvar nedir aslında? ben anlayamıyorum. üzeinize necaset çirpmeden havetinizi defedemezsiniz. O kiyafetle namaz kılamazsınız. Üzerinizin kirlenip kirlenmediğini test etmek isterseniz beyaz bir kağıtla bunu test edebilirsiniz. elbisenzie çirpeni farkedemeyebiliriniz ama kağıtta bunu farkedersiniz. kısaca necaset üzerinize çirper. Bunu bizlere öğretmeyenler kabahatli asıl.

Avatar
yönetim nerede 2011-09-05 11:26:22

Esnaf yetkililerden çözüm isteyeceğine oranın yöneetiminden çözüm isteyecek. Aslında bu haber halı sarayı yöneticilerinin acziyetinin belgesidir. Oraya gerekirse kamera koyarsın hangi hayvan bevlediyorsa görüntülersin hatta internete oyarsın rezil edersin. Halı Sarayının yönetimi yok mu? Muhakkak vardır. Ha beceremiyorlarsa eğer bırkırlar başkası gelir göreve. Ayrıca halı Sarayında tertemiz kullanılabilecek bir tuvalet var mı acaba? Ispartada ciddi ciddi umumi tuvalet ihtiyacı var. Balaman sağolsun gitti umumhane açtı ama umumi tuvalet açmadı. İkiside uçkurla ilgili nsıl olsa dedi herhalde.

Avatar
ömer arman 2011-09-05 11:41:34

kamera sistemi koyun. Bu utanmazları , vatandaşlara izletin

Avatar
Kabahat Eğitim 2011-09-05 13:07:22

Kabahat isimli yorumcuya aynen katılıyorum. Avrupa ve batı ülkelerinin çoğu yerinde tuvaletler çok daha temizdir. Müslüman olarak bu gibi temizlik konularına çok dikkat etmek gerekiyor. Büyük AVM lerin tuvaletleri genelde temizdir. Kapının arkasında Her 15 dakika veya 30 dakikada bir temizlendigine dair kontrolör ve temizlikçi imzaları vardır. Ancak aynı şeyi geçen gün girmiş olduğum Cami tuvaleti için söyleyemeyecegim. Belkide 1 hafta belki 1 ay temizlenmemis. Oysaki abdest alıp girdigimiz yer. Sorun hemen paraya çıkarmayalım. Çarşıdaki paralı tuvaletlerde paralı olduğu halde bir AVM tuvaleti gibi hiçbir zaman olmuyor.

Avatar
yılmaz 2011-09-05 15:09:08

bence orada adamı işetmeme sensörü olmalı adam işeyince onu elektrik çarpmalı ne bileyim bişey olmalı yani penise duyarlı sensör..sıcaklığa kitlenip bummm hoş olurdu

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi