haber32
banner77
12 Eylül 2018 Çarşamba 15:09
Mhp Belediye Başkanı adayını açıkladı
haber32

MHP, Isparta Belediye Başkan Adayını da belirledi.

Geçtiğimiz hafta Adana’da mevcut  belediye başkanı ile devam etme kararı alan MHP, Isparta’da da mecut belediye başkanı ile devam kararı aldı.

Bugün Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, MHP Genel Başkanı Dr. Devlet Bahçeli tarafından kabul edildi.

Bahçeli’nin bu ziyarette Günaydın’a ‘adaylığının hayırlı olmasını’ temennisinde bulunduğu öğrenildi.  

haber32
Son Güncelleme: 12.09.2018 17:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gülkentli 2018-09-12 15:24:00

Kaybetmeye devam

Misafir Avatar
ÇÜNÜR 2 ay önce @Gülkentli

bu kadar tepkiye rağmen aday olmak nasıl bir duygu. başkana biri buradaki tepkileri bir okutsa yaa

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
olgun 2 ay önce @Gülkentli

yusuf ziya sayesinde ıspartada mhp kaybedecek hayırlı olsun

Beğenmedim! (1)
Avatar
R 2018-09-12 15:16:14

bi̇si̇klet yolu rezaleti̇nden sonra benden oy alamayacak

Avatar
Halıkentli 2018-09-12 15:51:22

Isparta da MHP bitmiştir.

Avatar
Yeter 2018-09-12 15:43:22

Yeter daa yaşın olmuş 80 bırak artık aç gençlerin önünü yürümekten aciz hala koltuk derdinde bitmedimi parsel yapmalar

Avatar
esnafısparta 2018-09-12 15:56:30

artık değişim şart. afyon ,antalya uçtu gitti. ısparta köy gibi kaldı. osman zabun gelsin inşAllah. osman başkanı belediye başkanı olmasını istiyorum. yeter gari.

Misafir Avatar
vatandaş 2 ay önce @esnafısparta

osman zabundan ne bekliyorsunuz acaba çok merak ettim, size ne vadetti sayın esnaf arkadaşlar

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Sabun 2 ay önce @esnafısparta

Zabun gelse de hec bisi olmaz

Beğenmedim! (5)
Avatar
esnaf 2018-09-12 15:42:30

osman zabunu isitorum. artık değişim zamanı. yeter

Avatar