haber32
banner77
17 Haziran 2017 Cumartesi 18:22
Motorsikletliler o yolu kullanmayın! Cezası 206 TL!
haber32

Geçtiğimiz aylarda yapılan bisiklet yolunun kullanımı gün geçtikçe artıyor.

Yaz aylarının gelmesiyle motorsiklet kullanımıda artmış durumda.

Trafik ekipleri bisiklet yolundan giden motorsiklet sürücülerini uyarıyor.

CEZASI 206 TL

Yetkililer ''motorsikletle bisiklet yolunu kullanmayın yoksa 206 tl cezası var'' uyarısı yaptılar.

Motorsiklet sürücüleri ''Isparta'da bisiklet çok yok,motorsikletler bu yolu kullansa ne olur? Bu yolu niye yaptınız?'' diyerek tekpilerini dile getirdiler.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hacı 2017-06-17 19:01:03

Arkadaş yolda hareket halindeki motora eyvallah da pizzacıların garajı olmuş bisiklet yolu park ettirmeyşn

Misafir Avatar
DOĞRU 4 ay önce @Hacı

yön avm önü park dolu kimseden gık yok.dominos pizza önü dolu motor.kimseden gık yok.yolda giden motor batmış onlara:)))))))

Beğenmedim! (1)
Avatar
esnaf 2017-06-17 20:32:44

acımayın pezevenklere pisiklet yolunu pisikletliler kullansın

Misafir Avatar
küfür 4 ay önce @esnaf

haber 32 küfür var.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ispartali 2017-06-17 18:55:40

Gidin adam gibi yoldan.bisiklet yolu bisikletlilerindir.yolun da daraldigi falan yok eskiden daha iyi hatta onceden zaten bisiklet yolunun oldugu yerde arabalar olurdu.hatta bir de yanina 2.park edenler olurdu.su an park edene tertemiz cezasi kesiliyor.yayalar da arabalarin arasindan yola atlamiyor.karsidan karsiya gecen yayalar da cok rahat gorulebiliyor.

Avatar
Anonim 2017-06-17 19:41:14

O zaman yaylalarda kullanmasın arkadaş kaldırım varken o yoldan gidiyorlar ona ne demeli

Avatar
Ahmet 2017-06-17 22:37:43

Belediyeyi bisiklet yolunu yaptığından dolayı tebrik ederim,adi üstünde bisiklet yolu, her türlü motorlu araç giremez , motorsiklet de dahil,,
Ayrıca merkezdeki 4 otoparka rağmen hala yol kenarına park sorunu devam ediyor ...
Trafik polislerinin bu konuda caydırıcı olma adına daha çok tedbir alması gerekiyor

Avatar
Yaman 2017-06-18 05:38:27

kullanmaya devam edin bir şey olmaz. ihlalin karşılığı gelişmiş tüm ülkelerde cezadır. bizim ülkemizde ancak ölümlü kaza olursa ceza kesecek birini ararlar o da suçtan kurtulmak için. kavşak içine park edeni şikayet edersin cezai işlem uygulaması gereken polis aracın sahibine plakadan ulaşır aracını kaldır der. ceza polis dert etmeyin bir şey olmaz.

Avatar
trafik tadını kaçırıyor 2017-06-17 18:33:49

o yol yokken dolu araba olurdu.şimdi o yollarda park eden araç yok.eliniz boşalınca motorlularamı sardınız. ne zararı var size motorun? trafik müdürü lütfen ayıp oluyor.sen burada geçicisin görev süren bittimi gidersin ama biz ölene kadar buradayız.bize eziyet etmeyin. o zaman motor yoluda yapın!!!!!

Misafir Avatar
o da var 4 ay önce @trafik tadını kaçırıyor

motor değil ama moptorlu araç yolu sol tarafta durup duru görmüyon mu

Beğenmedim! (1)
Avatar
O zaman yolu dar 2017-06-17 18:44:25

O zaman yolu daratcaklarına birazda motor kullananları düşünselerdi

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi