haber32
banner77
26 Mart 2013 Salı 18:39
SDÜ'DE ŞOK ÜSTÜNE ŞOK
haber32

SDÜ Süleyman Demirel Üniversitesinde ihaleye fesat, görevi kötüye kullanma, kamunun bilerek zarara uğratılması yönündeki iddialar üzerine YÖK'ün denetimine girdi.

YÖK, SDÜ'ye 3 denetçi gönderdi. Soruşturma sürüyor..

Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
r.g 2013-03-26 18:58:15

ilk önce z*********ye baksınlar her tarafı yolsuzlukkkk

Avatar
Salih 2013-03-26 20:54:30

bunnarda mı yemiş gari

Avatar
mtotheizzo 2013-03-26 21:11:52

Bir de son zamanlarda üniversitede bir hanımefendi türemiş. "Ben şunun yeğeniyim, bunun yeğeninın karısıyım; herkes aklını başına alsın. Bana saygı göstermezseniz sizleri işten attırırım. Elimde liste mevcut, işe alınacaklar, kadro verilecekler, işten atılacaklar listesi... Akıllı olun." diyen bir hanımefendi. Yani Allah-u teala bu hanımefendiye bu dünyada dersini zaten vermiş, ama aldığı bu ders bu hanımefendinin aklını başına maalesef getirememiş. Gün gelir, devran döner hanımefendi... Değerli denetçilerimiz bu hanımefendiyi de araştırsalar ve gereken cezayı verseler hiç fena olmayacak. Saygılarımla...

Avatar
alex 2013-03-26 21:43:15

ya bir kısıde yapmasınya

Avatar
SDÜ 2013-03-27 07:37:56

İl Sağlık Genel Sekreterliğinede Baksalar. Üniversite diğer kurumlara göre çok masum.

Avatar
ak 2013-03-27 09:42:27

devletin ihale kanunu yanlış idare istediğine iş verebiliyor rekabet ortamı yok idarenin çıkardığı yapım işlerindeki yaklaşık maliyetler hatalı müteahhitler batmak üzere

Avatar
Ömer 2013-03-27 10:04:59

Dünyanın bela ve fitneden başka bir şeyi kalmadı. İki Cihan Güneşi Efendimizi ne güzelde söylemiş. Bir kurum göremiyorum ki tertemiz, skandalsız,rüşvetin bırakın geçmeyi insanların düşüncesinde bile olmayan bir kurum var mı acaba ?

Avatar
SKS 2013-03-27 10:56:22

Rahat olun, hocamızın arkasında koskoca başbakan var. Bunlar asılsız iftiralar. Bir şey çıkmaz bundan cıksa bile hocanın kurmaylarına söylediği gibi: "imzası olan düşünsün"

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi