haber32
banner77
08 Ocak 2013 Salı 05:44
SDÜ'DEN GİDECEK Mİ?
haber32

SDÜ Genel Sekreteri Aziz Bayrak'ın Rektörlük makamının görevden ayrılma talebini kabul etmeyince bünyesinde çalışan şube müdürü ve memurlar ilçelere görevlendirildiği iddialarına SDÜ Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu, cevap verdi.

Isparta gündemini değiştiren bu haberlerden sonra açıklamada bulunan Prof. Dr. İbicioğlu: “Biz üniversite yönetiyoruz. Bu sadece benim aldığım bir karar değil” dedi.

 Rektör Hasan İbicioğlu: “Biz bazı kararları alırken uzun uzun tartışıyoruz. Ben Rektör olarak tek başıma bir karar almıyorum. Üniversite yönetmek ekip işidir. Bu kararlar ekiple birlikte alınıyor. Ben ayrıntıyı ve noktayı dikkate almamız gerekiyor. Her alanda stratejik planlar yapılıyor. Bizlerde yasalarımızın izin verdiği süreçte planlanıyor. Alınan kararlara karşı çıkanlar olabilir” dedi.

haber32
Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
VELİDDİN 2013-01-08 06:47:54

Hoca güzel kıvırıyorsunuz. Gerçek rektör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar
ali 2013-01-08 10:48:51

Hocam dürüst ol dürüst gerçekleri söyle Ankara da bir bürokratı kıramıyorum söz verdim genel sekreterlik için deyin. Ayrıca çok güzel açıklama olmuş işden çıkarın yerini değiştirin kararlarını siz verdiniz veriyorsunuzda ayrıca kimseye de danışmadınız.

Avatar
32 2013-01-08 17:39:56

sayın rektör bey Allah için bize değil içinize söyleyin hiçç kendi iradenizi ortaya koyup bir icraat yaptınız mı, birilerin oyuncağı olmak nasıl bir duygu, birilerinin perde arkasından yönetilmek nasıl bir şey bunlara niye nasıl neden katlanılır, solcu M L Baydarın tırnağı olamadınız.. HİZİPÇİLİK Cemaatçılık YANDAŞÇILIK .. neyse ya bukadar yeter anlayanalara...

Avatar