haber32
banner77
25 Temmuz 2018 Çarşamba 12:31
Sırada 31Mart var
haber32

Ak Parti İl Başkanı Osman Zabun, teşekkür turuna Salı Pazarı ile devam etti. Vatandaşların ve pazarcı esnafının büyük ilgisi ile karşılaşan Zabun, 24 Haziran’da Isparta’dan çıkan sonuç için Ispartalılara müteşekkir olduklarını söyledi. Isparta’nın hizmetin en iyisini layık olduğunu belirten Zabun, “Isparta halkımız 24 Haziran’da gereğini yaptı, kaderini oyladı. Vakit Isparta vakti diyoruz. Vizyoner projeleri hayata geçirmek için sıra AK Parti belediyeciliğinde. 31 Mart’ta inşallah Isparta’yı Ak Parti belediyeciliği ile buluşturacağız” dedi.

8cf05ed4-f76f-47a8-b4df-afc8c5b07d24.jpgsali1-(1)-001.jpgsali1-(2)-001.jpgsali1-(3)-001.jpgsali1-(6)-001.jpgsali1-(7)-001.jpg

Son Güncelleme: 25.07.2018 13:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Osman zabunu sevmiyoruz 2018-07-25 12:55:48

Ak partili olarak Osman ve ekibi vasattir. Isparta bunların dönemi oy kaybetmiştir. Gulusunde hayır yok sahte gülüyor. Çünkü belediye başkan adayı. Bundan olmaz.olmaz

Misafir Avatar
sevmek 7 ay önce @Osman zabunu sevmiyoruz

memleketin en sıkıntılı döneminde il başkanlığı yapan bir başkanı neden sevmiyorsun,
lüzumsuz bir isteğini yerine mi getirmedi .

Beğenmedim! (9)
Avatar
baki 2018-07-25 16:33:17

istemiyoruz bu adamı kesinlikle istemiyoruz yemin ediyorum aday olursa oy vermeyeceğim. bu güne kadar ak partiden başka hiçbir partiye de oy vermedim

Misafir Avatar
baki 7 ay önce @baki

trol de değilim yalaka da değilim. ak partiye de resmi olarak yıllardır üyeliğim var sonuna kadar da ak partiliyim. biz bu adamı sevmek zorunda değiliz. şahsi olarak bana bir zararı da dokunmadı. zarar bana değil kamuya dokundu. ve nelere şahit oldum bu adam hakkında. asıl oy verirsem mesulieyete girerim. görevimizi 24 haziranda yaptık reise ve istemeyerek de olsa bu milletvekillerine verdik. belediyede bu adam olursa asla vermeyeceğim. değiştirsinler ya koskoca ıspartada adam mı yok adam. kılıçdaroğlu gibi yapıştı adam koltuğa ya. git artık git git

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aday olacak 7 ay önce @baki

aday olacak ve sen eğer trol değil isen ve gönül vermiş isen bu davaya ,vereceksin.
yada troll olduğunu tescilleyeceksin..

Beğenmedim! (13)
Avatar
Allahmuhafaza 2018-07-25 13:50:54

Ispartalı olarak hiç unutmadık, eş dost, yan, yandaş kayrılma dönemini! Tekrar ellerimizle o günlere dönmekten Allah korusun! Ispartaya doğru dürüst hizmet getiremiyenleri sırf Reisin hürmetine vekil seçtik! Yerel seçimde durum tabiki böyle olmıyacak!

Avatar
aslı 2018-07-25 16:29:36

o kadar sahte ki yaptıkları.....yemezler

Misafir Avatar
Aslıı 7 ay önce @aslı

kimsen söyle seni başkan yapalım

Beğenmedim! (8)
Avatar
osman 2018-07-26 13:28:21

eğer bu adam aday olursa uzaktaş da ne olduysa daha fazlasıyla o olacaktır. bunu herkes böyle bilsin. hayırlı olsun yzg

Avatar
Muhteşem Başkan 2018-07-25 21:17:44

Gönüller’in Başkanı Durmak yok yola devam Isparta İçin En Doğru kişi OSMAN ZABUN

Avatar
Zavallılar 2018-07-25 21:42:13

Şimdiden korkmaya başlayanlar karalama kampanyasına başlamışlar. Acaba kaçınız tanıt başkanı da böyle akla zarar cümleler kurarlar çok ayıp çok

Misafir Avatar
tanık 7 ay önce @Zavallılar

tanıyanlar zaten yazanlar. tanımayanlar ak partidir iyidir deyip oy verip geçer.

Beğenmedim! (1)
Avatar
ssevilir 2018-07-26 13:34:13

azar yemeyi seven keneler sever. bıktı millet

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi