haber32
banner77
24 Ocak 2019 Perşembe 10:17
Sokak köpeklerinin saldırısına uğradı
haber32

SOKAK KÖPEKLERİNİN SALDIRISINA UĞRADI KÖPRÜCÜK KEMİĞİ KIRILDI

Sokak köpeklerinin başı boş şekilde, sürü halinde gezmesi tehlike saçıyor. Vatan Mahallesi 235.caddeden motorsikletle gezen Ramazan Akın, köpeklerin saldırısına uğradı. Motorun altında kalan Akın’ın 4 köprücük kemiği kırıldı.

Mağdur vatandaş Ramazan Akın, yetkilileri duyarsızlıkla suçladı. Akın, “Bir haftadır hergün arıyorum. Yapacak birşeyler olmadığını söylüyorlar. Köpeklerin kuşağında küpe yoktu. Kuduz mudur nedir bilemeyiz. En sonunda bana saldırdılar” dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
? 2019-01-24 10:41:52

şimdi bu adam eline tüfeği alıp o köpekleri vursa suçlu kimdir??

Misafir Avatar
Uysal'a 5 ay önce @?

uysal gel ben seni öldüreyim. suç bende değil benim sokakta dolaşmama sebep olanlarda :))

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Uysal 5 ay önce @?

köpekten intikammı alacan vicdansız, suç köpekte değil, o köpeği başıboş sokakta dolaşmasına sebep olanlarda.

Beğenmedim! (5)
Avatar
32 ig 2019-01-24 11:26:17

davraz mahallesinde de aynı sorun var şehit mustafa gözütok okulunun yanında boş alanda köpekler var. bazen saldırıyorlar apartmanın bahçesine giriyorlar. yanlış anlaşılmasın bizde hayvanları seviyoruz ama bu şekilde tehlike saçıyorlar.

Avatar
gerçek 2019-01-24 12:36:49

4 köprücük kemiği nasıl oluyor anlamadım da köpekler değil belediyenin duyarsızlığı sorun barınak yetersiz kaldı herşey gösteriş çok az küpeli hayvan var sokakta kısırlaştırma az

Avatar
vatandaş 2019-01-24 12:00:22

sorun olan hayvanlar ama onları başıboş bırakan insana benzeyen hayvanlar önemli köpeğini başı boş bırakana en az 1 yıl hapis 10 000 tl ceza kesilmeli

Avatar
Çay Boyuna Dikkat 2019-01-24 12:27:22

kurtuluş-çelebi çay boyu civarı onlarca köpek sürü şeklinde geziyor gökçaya bırakılmış ordan inmiş gelmişler deniliyor belediye zabıta görüyor kaç defa aradık duyarsız kalınıyor yasal süreclerden dolayı. kayseri deki çocuğun başına gelen yarın birgün sizin ve sizin evlatlarınızın başına da gelebilir sessiz kalmayın hayvansevelim ama hayvanları barınaklarında sevelim.insan hayatını tehlikeye sokan köpeklere karşı lütfen herkes ses çıkarsın.

Misafir Avatar
selin 5 ay önce @Çay Boyuna Dikkat

kısırlaştırılmış aşılı olan hayvanları belediyenin toplama gibi bir lüksü yyok o hayvanların yeri sokaklar aşısız ise alınır küpelenir ve yerine bırakılır o hayvanlarla yaşamayı öğrenmelisiniz bence belediye çalışsa hayvanlar kısırlaştırılmış olsa düzenli beslense bu sorunlarda ortadan kalkacak sokaklar onların yaşam alanları bunu unutmayın

Beğenmedim! (3)
Avatar
adnan 2019-01-24 12:45:22

belli ki adam kaza yapmış geçmiş olsun fakat hayvan düşmanlığının alemi yok. belediye bu konuda yetersiz evet. hayvanlar aç bakımlı değiller bunlarıda yazsanız keşke. belediyeyi bir kez bende aradım ilgilenmediler.

Avatar
Vatandaş 2019-01-24 14:12:11

akkent'te de sürüyle dolaşıyorlar. bunlara artık çare bulunsun dışarda ölüm korkusuyla gezmek istemiyoruz. avrupa'da sokaklarda 1 tane kedi köpek dolaşmıyor. ya toplarsınız, yada halk köpekleri öldürünce karışamazsınız.

Avatar
bıktık sokak köpeklerinden 2019-01-24 15:27:51

savdada çok. azıtmaya sava getiriyorlar galiba. belediyeler lütfen görevinizi tam yapın.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi