haber32
banner77
11 Eylül 2006 Pazartesi 08:27
VALİ' NİN DİKKATİ
haber32

Demir bağlamadaki hata bir saat sonra giderildikten sonra ikinci kez temel atmaya başlandı. Bu kez de harcı sıkıştırmak için kullanılan vibratörün bulunmaması temel atma işinin ikinci kez ertelenmesine neden oldu.

   Temel atma işi vibratörün 100 km uzaklıktaki Isparta'dan getirilmesi ile 5 saat sonra tamamlandı. Daha önce uygulanan sembolik ve göstermelik temel atma törenlerinin aksine Vali Şemsettin Uzun, temel atma işi bitimine kadar okul bahçesinden ayrılmadı.

   Bayındırlık yetkililerini ve müteahhidi, işlerini iyi yapmaları konusunda uyaran Vali Şemsettin Uzun daha sonra Sütçüler İlçesinin Sarımehmetler ve Gümü Köylerinde yapılan karayollarının yapımını denetlemek için Sütçülerden ayrıldı.

Olusum 

haber32
Son Güncelleme: 11.09.2006 08:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yaşa valla 2011-01-04 10:25:00

kendinizi ne zannediyorsunuz sorumluluğu alan başkan bir an önce bitsin şu cenaze ortadan kalksın esnaf olarak bittik biz onlara akıl veren lerde belli kişiler 3ay 5 ay müdürlük yapıp sonra kapasiteleri yetmediği için müdürlüğü bırakanlar akıl veriyorlardır dediği gibi yusufun çalışmıyan gider kardeşim bi hukuksuzluk varsa çıkarsın delikanlı gibi açıklarsın düzeltilir bıktık inşaattan el insaf

Avatar
Ali 2011-01-04 11:30:00

Ispartada şimdiye kadar ne yatırım var, kaçtane modern tesis var? Bu insanları anlamak mümkün değil orada modern ve dev bir tesis yapılıyor, birileri de bunu engellemek için ellerinden geleni yapıyor. Ne elde etmeye çalışıyorlar anlamak mümkün değil. Büyük projeler büyük insanların işidir. Ben olsam o çarşının biran önce bitirilmesi ve hizmete açılması için gerekirse belediyenin araçlarını bile tahsis ederim. Herşeye karşı çıkmak çözüm getirmediği gibi karşı çıkanlarıda kahraman yapmaz

Avatar
selim 2011-01-04 11:48:00

klasik bir mhp siyaseti...sizde herşey zorllamayla tehtitle olur..balaban aday olmasaydı sen şimdi orda olamayacaktın başkan....bunu sende iyi biliyon...seviliyorum diye kendini kandırma...

Avatar
günaydın 2011-01-04 12:47:00

Gururlanma patişahım senden büyük allah var. Bu makamda n niceler geldi niceler gitti kalan eserleri kaldı ,birgün sende gideceksin meraklanma ,büyük konuşmaya değmez . gücün yetiyorsa ya kendin imzala yada kızında mimar ona imzalat hodri meydan.yoksa garibanım memur emirkullarına baskı yapma sonunda hesap veren onlar oluyor...

Avatar
%53 2011-01-04 13:38:00

Dürüst, şerefli, milliyetçi, elhamdülillah diyen kişilere soruyorum. O arazi size dedenizden ninenizden miras kalmış olsa mesela, tam 52bin metrekare, üzerinede 100bin metre kare inşaat yapılsa ve bu inşaatların satış değeri atıyorum 200milyon lira olsa, en az 100 milyon liralık yerini ister misiniz, istemez misiniz? Elhamdülillah diyen insan kendi için istemediğini başkası için ister mi? Geçen dönem ve bu dönem görev yapanlar versinler bu sorduklarıma cevapları.

Avatar
şahin gümüş 2011-01-05 08:18:00

Bir belediye başkanının mantığı bu kadar küçükmü olur zorla imza mı attırılar neden bu ıspartaya yakışır bir belediye başkanı gelmezki ben yaptım olduğu mantığı akdenizin en güzel kentini ne hale getirdiler

Avatar