haber32
banner77
19 Kasım 2018 Pazartesi 13:16
YARDIM MELEKLERİ EĞİTİME YİNE TAM DESTEK
haber32

Türkiye Yardım Sevenler Derneği Isparta Şubesi, Ramada Isparta Otel’de düzenlediği sabah kahvaltısı etkinliği ile hayırseverleri bir araya getirdi. Yoğun katılımla gerçekleşen etkinlikten elde edilen gelirin, yüksek öğrenim gören gençlere destek için burs olarak değerlendirileceği bilgisini paylaşan dernek başkanı Alev Sevük, gösterilen ilgi ve katkılarından dolayı konuklara hitaben kısa bir teşekkür konuşmasında bulundu. Sevük yaptığı kısa konuşmada şu sözlere yer verdi:’’ Derneğimizin her sene klasikleşen yardım amaçlı kahvaltımıza katıldığınız için hoş geldiniz diyor, hepinizi saygıyla selamlıyorum. Toplumsal sevgi ve saygının oluşması, insanların birbirine yardımcı olmalarına bağlıdır. Türk toplumunun kültüründe ve de dinimizde yardımlaşmaya çok önem vermiş ve bunun Allah katında ödüllendirileceği belirtilmiştir. Yardım etme ile ilgili’’komşusu açken, tok yatan bizden değildir’’ denilerek, yardımseverliğin önemi vurgulanmıştır. Günümüzde ekonomik sıkıntılar gittikçe artmakta, bunun sonucu olarak, yardıma ihtiyacı olan insanların sayısı da çoğalmaktadır. Sizlerin bugün burada göstermiş olduğu dayanışma takdire şayandır. Hepinize katılımlarınızdan dolayı, şahsım ve yönetim kurulumuz adına teşekkür eder, saygılarımı sunarım.’’
Geleceğin, gençlerin ve eğitimin önemine vurgu yapılarak, sonrasında yardımlaşma adına gerçekleşen etkinliğin bu yıl yapılması planlanan programın ilk adımı olduğu, ilerleyen günlerde düzenlenecek olan kültür gezileri ve yemek daveti ile çalışmalara devam edileceği bilgisi kaydedildi./Elif AKGÜL

Son Güncelleme: 19.11.2018 15:43
Anahtar Kelimeler:
YARDIMDernekEğitimısparta
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ıspartalıgenç 2018-11-19 15:03:40

türkiye yardım sevenler derneği isparta şubesi, ramada isparta otelde düzenlediği sabah kahvaltısı etkinliği ile hayırseverleri bir araya getirdi.
evet okadar aç i̇nsan varki̇ bazilari kahvalti dahi̇ yapamiyorlar helal olsun nasıl kahvaltı yapılıyor yardım severler onuda anlatsaydınız. iyi reklam yapmışsıız. afiyet olsun.

Misafir Avatar
ıspartalıgenç 6 ay önce @ıspartalıgenç

kendi paranızla olması burda görgüsüzce insanlara reklam yapma özgürlüğü vermez hayır severliğin reklamı olmaz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hbv 6 ay önce @ıspartalıgenç

kendi parasıyla olabilrmi.

Beğenmedim! (1)
Avatar
ıspartalıgenç 2018-11-19 15:06:01

kültür gezileri ve yemek daveti ile çalışmalara devam edileceği bilgisi kaydedildi
evet yemek daveti verin tabi birde yemek önemli hatta yediğiniz yemekleride paylaşın helal size be.

Avatar
fakir 2018-11-19 20:48:32

antalyada kahvaltı yapmalarını tavsiye ederim.öğlen yemeğini kıbrısta akşam yemeğini de pariste yerlerse anlamlı olur

Misafir Avatar
hbv 6 ay önce @fakir

kendi parasıyla yerse hiç sakincasi yok.
eleşti̇rmek kolay si̇zde katilin.

Beğenmedim! (1)
Avatar
gerçek ıspartalı 2018-11-19 22:56:35

50 yıldır doğma büyüme ıspartanın yerlisiyim bu bayanların hiçbirini tanımıyorum.ihraç mı acaba bu bayanlar.

Misafir Avatar
hbv 6 ay önce @gerçek ıspartalı

cahillik böyle birşey işte. ihraçmı denmez ithalmı denir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-11-19 20:00:32

Biz kahvaltıya Yardım Sevenler Derneği tarafından okutulan 100 çocuğa destek olmak için gittik helal olsun 54 ylldır çalışıyorsunuz başta Başkan olmak üzere tüm yönetimi kutluyorum ne mutlu size

Misafir Avatar
hbv 6 ay önce @Vatandaş

teşekkür ederi̇m si̇ze.
ne mutlu bi̇r nebzede olsa katkida bulunuyorsunuz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Burs alan bir grup öğrenci 2018-11-19 20:06:05

Bizim için çalışıyorsunuz sağolun varolun sizlerin sayesinde okuyoruz bizde meslek sahibi olunca bizde çocuk okutacağız iyiki varsınız

Misafir Avatar
hbv 6 ay önce @Burs alan bir grup öğrenci

i̇yi̇ çalişin gençler vatana mi̇llete faydali olun.
i̇lme katkida bulunun.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Doktor 2018-11-19 20:09:00

Sizlerin sayesinde doktor oldum ne kadar teşekkür etsem az bu mübarek gecede tuttuğunuz altın olsun ellerinizden öperim

Misafir Avatar
hbv 6 ay önce @Doktor

ne mutlu si̇ze maksat hasil olmuş.

Beğenmedim! (1)
Avatar
ali32 2018-11-20 10:04:46

yine mi bu canan ya. her derneğin altından bu kadın çıkıyor.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi