haber32
banner77
27 Aralık 2012 Perşembe 08:48
Yılın davasında şok gelişme
haber32

Gizliliği ihmal etmekle suçlanan polis Özgür Güven 'gizliliği ben ihlal etmedim. Emniyet Müdürü A. ZEKİ Gürkan etti' dedi.

haber32
Son Güncelleme: 27.12.2012 09:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ıspartalı 2012-12-27 09:40:04

haber çok açıklamalı süper haber olmuş yılın haberi

Avatar
hbr 2012-12-27 11:13:50

neyden bahsedıyorsunuz?

Avatar
değişik.. 2012-12-27 11:29:43

habere bak..

Avatar
zer 2012-12-27 11:47:21

haberciliğin altın kuralı 5n 1k yı sokaktaki vatandaş biliyor ama siz öğrenemediniz korkarım hiç öğrenemeyeceksiniz......

Avatar
Yavuz 2012-12-27 12:12:51

Sayın haber32, Siz biliyor olabilirsiniz haberin detayını ama biz nereden bilelim; Yılın davası nedir, ihlal edilen gizlilik nedir, kim kime karşı konuşmuştur vs. vs. O kadar da eleştiriyoruz ama habercilik adına maalesef bir ilerleme götemiyorsunuz.( Eleştirim sadece size değil Ispartanın haber siteleri olarak yok birbirinizden farkınız)

Avatar
Araslı...... 2012-12-27 19:59:09

Bu neye benzemiş biliyormusunuz ? Buzdolabı ve ŞEVKET reklamı vardı. Şevket gece yatağından kalkar buzdolabından bir şeyler yemeye çalışıken karısı gelir. Ne yaptın ŞEVKET der? Ben yapmadım , o yaptı ( Buzolabını gösterir) Bu tam ona benzemiş,ben yapmadım,giden Müdür yaptı dergibi.......

Avatar