haber32
banner77
12 Temmuz 2018 Perşembe 10:44
Zavallı'dan ne istediniz??
haber32

Isparta'lıların yakından tanıdığı ''Garip Mehmet'' geçtiğimiz günlerde şehirler arası otobüs terminalinde uyuyakaldı.

Bu durumu fırsat bilen vicdansızlar mehmetin derin uykusunda kol saatini, cep telefonunu ve 150 lirasını çaldılar.

haber32
Son Güncelleme: 12.07.2018 10:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
memo 2018-07-12 11:11:34

memlekette o.ç. çoğalmış

Avatar
Garibin ahı 2018-07-12 11:11:04

hırsızlık yapacaksanız açsanız bari zenginden alın, vicdan değil sizde acıma da yok. bu adam çubuk kraker satarak geçinmeye çalışan bir adam. yazıklar olsun nerde eski ıspartam!!! evde anahtarı kapıda bırakır giderdik.

Avatar
dede 2018-07-12 11:35:30

hırsızı adam yerine koyup şöyle yapsana böyle yapsana diye yorumlar var. akıllılar bu adam hırsız. hayır yapmaya vicdanlı davranmaya yeteneksiz konuştuğunuz kişi. hırsız bu hırsız. adam hırsız.. yani hırsızı da masum yaptınız ya .ç helal bu haberciler ve yorumculara

Avatar
SIKINTI YOK 2018-07-13 00:02:51

nasil olsa o parayi mehmet harcayamayacakti bedava yaşamaya alişmiş babasi kardeşleri̇ harcayacakti

Avatar
Ebeveynler çocukların ahlakına dikkat etmeli!!!! 2018-07-12 16:21:51

Evet kapılarımızı akşama kadar açık bırakırdık, şimdi hırsızlar ev sahibi evdeyken eve giriyor! Allah imandan hayadan ayırmasın, hayâ'sı olmıyan herkese her şeyi yapar Allahmuhafaza! Hırsızlık çocuk yaşta edinilen bir alışksnlıktır ; anne babalar çocuklarını iyi takib etsinler! Misafirliklerden, okuldan kendilerine ait olmıyan bir şeyleri getiriyorlarmı ceb ve çantaları daima kontrol etsinler! Eğer bir şey getirmişlerse bunun hırsızlık olacağını söyleyip, derhal ellerinden tutup oraya götürüp aldığı şeyi sahibine kendisinin teslim etmesi gerektiğini öğretecekler! Çocuğa bu bir kere yaşatıldımı o çocuk bir daha böyle bir şey yapmaz biiznilleh! Tabiki ebeveynler kontrolü elden bırakmıyacak!!

Avatar
Toplumun sesli & sessiz kanayan yarası hırsızlık! 2018-07-12 16:36:09

Komşunun 15 yaşında kızı eline bir tas çorba alıp komşuya gidiyor, ev sahibi kadın engelli, çocuğuna bdyramlık almak üzere alışverişe gitmek üzre 200tl hazırlamış çantasına, komşunun kızı evde biraz vakit geçiriyor sonra gidiyor, kadın arkasından çantasını alıyor alışverişe gitmek için, cüzdandaki 200tl'nin yerinde yeller esiyor!
Kadının 8 yaşındaki çocuğu için yapacağı bayram alışverişi suya düşüyor,evine o kızdan başka giren olmamış , o kız o günlerde o parayı gözlerinin önünde kendi için kıyafetler alıyor! Fakat para'nın sahibi kadın gidip âileye kızınız torununuz böyle yaptı diyemiyor komşuluk hatrına! Peki o kız bunu alışkanlık hâline getirmezmi? Bu durum toplumda giderek yaygınlaşıyor, bazen insanlar evlendiklerinde eşlerinde böyle bir alışkanlıkla karşılaşabiliyor, bazen aldığı gelin, bazen damatta karşılaşılabiliniyor Allahmuhafaza bu durumla! Millette susuyoruz veya susmak zorunda kalıyoruz maalesef çoğu zaman Hırsızlara! Derhal eğitimciler bu konuda toplumu aydınlatmalı ve eğitmeli! Bu

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi