Kendileri için ayrılan şeridin otomobiller tarafından işgal edildiğini belirten bisikletliler, güvenliklerinin tehlikeye atıldığını ifade ederek duruma tepki gösterdi.
Sosyal medyada paylaşılan görüntülerde, çok sayıda aracın bisiklet yolunu adeta otopark gibi kullandığı görüldü.
Vatandaşlar, trafiği tehlikeye düşüren ve yayaları mağdur eden bu kural ihlallerine karşı yetkililerin harekete geçmesini ve gerekli cezai işlemlerin uygulanmasını talep ediyor.