UAB tarafından yürütülen Eskişehir-Antalya hızlı demiryolu projesinde ÇED süreci tamamlandı, hazırlanan rapor yayınlandı.

Etüt çalışmalarına göre Demiryolu hattı Eskişehir’den başlıyor, Afyonkarahisar ve Burdur/Isparta üzerinden Antalya’ya ulaşıyor. 

Zafer Havalimanı bağlantısı da dahil edildiğinde projenin toplam uzunluğu 524 kilometreyi buluyor.

Proje 3 kesimden oluşuyor.

Isparta Antalya ve Konya karayollarına sahip çıkmadığı gibi bu projeye de sahip çıkmazsa hızlı tren Burdur üzerinden gidebilir.

Isparta'da ne olmuştu?

DEREBOĞAZI YOLUNU ANTALYA BİTİRECEK

İkinci Elde Otomobil Satışlarında Düşüş Var İkinci Elde Otomobil Satışlarında Düşüş Var

Antalya tarafından çalışmaların devam ettiği Dereboğazı Yolunda Isparta tarafından çalışma olmaması Isparta halkı tarafından bu yolu Antalya'dan gelen çalışma bitirecek dedirtiyor.

ISPARTA OTOYOLLARDA UNUTULDU

Isparta'da otoyol hayalleri Eğirdir ve Sav otoyolları ile başladı. Isparta halkı başlayan çalışmalarla Konya ve Antalya otoyollarının kısa sürede biteceğine inandı. Yüklenici firmanın Eğirdir ve Sav yollarını yaklaşık 6 yıl hatasından kaynaklı yama yapmasıyla Isparta otoyolda yerinde saydı. 

YENİ ÇEVRE YOLU ŞART

Türkiye'nin birçok ilinde yapılan çevreyolları Isparta'da sadece haritaya işlendi. Yol çalışmalarının ne zaman başlayacağı bilinmiyor. 

ASKERİYE ÖNÜNDE YOL DARALTILDI

Sadece Haber32'nin gündeme getirdiği Migros kavşağı askeriye arasındaki otoyolda, Türkiye'de yollar genişletilirken Isparta'da yol daraltıldı, kimseden ses çıkmadı. Isparta halkı başka illerde genişleyen yolların Isparta'da daraltılmasına ''asfalttanmı kısılıyor'' tepkisi verdi.