Avea Mağdurları

Açıklama

Bilindiği gibi, AVEA, Şubat 2009’da uygulamaya koyduğu “Her Yöne Sınırsız 55 TL” tarifesi ile, numara taşıma veya yeni hat tesisi yöntemi ile 400 bine yakın abone kazanmış; tarifeyi kullanan tüketicilere aylık 10 bin dakika görüşme hizmeti vereceğini duyurmuştur.

Ancak 7 Ağustos itibariyle makul kullanım esasları (!) ihlal edildiği gerekçesi ile bir çok abonenin görüşme süreleri 1000 dakikaya düşürülmüş; bazılarının hatları kapatılmış, hattın tekrar görüşmeye açılması için 150 TL ödeme istenmiştir.

Yapılan haksız uygulama nedeni ile Tüketiciler Birliği Başvuru Merkezi yoğun şikâyet almaktadır.

Sözleşmeye aykırılık ve ayıplı hizmet nedeni 24 Ağustos Pazartesi günü Levent’te bulunan Tüketici Mahkemesi’nde mağdur tüketicilerle birlikte dava açılacak olup, dava dilekçe örnekleri tüketicilere tarafımızdan verilecektir.

Bu dava neticesinde Avea’nın haksızlığının son bulacağına inanmaktayız. Ne var ki, açılacak bu davada mağdur tüketicilerle birlikte hareket edilmesi, tüketici lehine karar çıkması için çok gerekli ve önemlidir.

Bu nedenle 24 Ağustos Pazartesi günü saat 11:00’de Levent’te bulunan Tüketici Mahkemesi’nde açacağımız davaya katılımınızı bekleriz.

Saygılarımızla,
Tüketiciler Birliği