Ürün tanıtımının ve reklam sektörünün gelişmesiyle her geçen gün tüketim ihtiyaçlarından da daha fazla faydalanırken neyi, nerden, ne zaman alacağımızı bilmek güzel bir gelişme. Bim katalog da bunlara iyi bir örnek. Binlerce market ve alışveriş mağazasının olduğu günümüzde, seçiciliğimizin artması hangi markete neye göre gitmemiz gerektiğini zorlaştırdı.

           Her bütçeye hitap eden dev marketlerde insan kaybolup, karmaşa yaşarken o yoğunluk ve fazla sunum içinde yanlış seçimler bile yapabiliyor. Zaten yoğun bir tempo da geçen hayat koşuşturması, böyle yerlerde alışveriş yapma isteğini azaltırken, insanı bir yerden sonra bunaltıyor. Bu anlamda bilinçli tüketiciler daha makul marketleri seçerken, ulaşım anlamında da kolaylık yaşamak istiyor. Birçoğumuz evimizin ihtiyacını ya da temel tüketim ihtiyacını satın alırken hesaplı olmasına dikkat ederiz. Alacağımız ürüne verecek fazladan paramız olsa bile, o ürünün ederi ne ise o fiyata almak için çaba harcarız. Ama bir çoğumuzun market, market dolaşıp fiyat karşılaştırması yapacak ne zamanı nede takati vardır. Aktüel market indirim kataloğu bütün bunları kolaylaştırmak için geliştirilmiş ve tüketiciyi korumaya dayalı bir anlayışla geliştirilmiş çok güzel bir fikir. Nerede ikamet edersek edelim mutlaka yakınlarımızda hemen ulaşıp ihtiyaçlarımızı gidereceğimiz Bim mağazası vardır. Yaklaşık ürünlerinin mağazalarda satışa başlatmadan 7 veya 15 gün gibi önceden Bim Aktüel katalogla duyuran mağaza tüketicisine bir anlamda yol gösterip ihtiyacı olanı ucuza almasını sağlıyor.

             Bim marketlerin başka bir güzel yanı ise aktüel ürünlerinin olması. Bazen aklımızdan almayı düşündüğümüz şeyi belli bir süre sonra bir markette görmek hayret verici oluyor. Ayrıca almak istediğimiz o ürün başka mağazalarda daha yüksek fiyatlarla satışa sunulurken Bim kataloglarında ya da mağazalarında bu ürünleri neredeyse yarı fiyatına bulmak tüketici için muhteşem memnuniyet duygusu kazandırıyor. Birçok markette uygulanmayan bu durum henüz bu ayrıcalıklı marketlerde tek olma özelliğini taşıyor. Böylesine bir anlayışla piyasadaki yerini yükselterek koruyan Bim market ülkemizde Aktüel Market anlamını yerleştirmiş ve halen bu şekilde olan başka bir mağaza bu anlayışı kurumsallaştıramamıştır. Birden fazla seçenekle karşımıza çıkan başka marketlerde bir ayrıntıyı gözden kaçırırken, Bim marketler her ayrıntıyı en ince detayına kadar düşünüp bunu müşterisi ile buluşturması ve bu buluşmayı akıllıca ve özenli bir şekilde Bim Katalogla gerçekleştirmiştir.

              Günümüz ticaret anlayışında girişimci ve yenilikçiliğin önde gelen temsilcisi durumunda olan Bim Aktüel her geçen gün başarısını katlamakta. Tüketicilerde bütün bu başarıyı tam bir tasarım çalışması olan her şeyin düzenli ve anlaşılır şekilde büyük bir itina ve özenle hazırlanmış olan Bim katalogdan takip ederek memnuniyetini yaptığı alışverişle göstermekte. Çevreye saçılmış, binaların önüne bırakılmış kataloglar olmaması Bim Aktüel mağazacılığının çevreye ve doğaya da ne kadar özen gösterdiğinin belirtisidir.