Proje lise düzeyindeki göçmen ve yerli öğrencilerin uyumunu güzel sanatların farklı dalları yoluyla sağlamayı amaçlamaktadır. Bu bağlamdaki  ilk hareketlilikte öğrenciler 5 gün boyunca drama etkinlikleri gerçekleştirerek göçmen ve yerli öğrencilerin dil, kültür, sınıf ortamı vb alanlardaki uyum problemlerine dikkat çekerek çözüm önerilerinde bulundular.

KA229 alanında aynı ilden iki farklı ortak okulun ortak olması çok nadir bir durumdur. Bundan dolayı iki okulumuz ve projemiz önemli bir yere sahiptir. Projedeki 4 ülke Türkiye, Yunanistan, Bulgaristan ve İtalya’dır. İçerisinde toplamda 5 okul bulunmaktadır. Türkiye’den Işıkkent Anadolu İmam Hatip Lisesi ve Isparta Anadolu Lisesi, Yunanistan’dan The 1st Gymnasio Rafinas, Bulgaristan’dan Sveti Paisii Hilendarski Secondary School ve İtalya’dan Liceo Garibaldi okulları yer almaktadır.