haber32
banner77
16 Temmuz 2018 Pazartesi 17:14
Ak Parti Isparta Seçim Sonrası Ziyaretleri Sürüyor
haber32

Ak Parti Isparta Seçim Sonrası Ziyaretleri Sürüyor..

Ak parti il başkanı Osman Zabun , il başkan Yardımcısı Dr serhat küçükcüşkun ve Selim karakuş ile birlikte Ted koleji kurucu temsilcisi Dr Asuman esin ve okul müdürlerini ziyarette bulundu.

haber32
Son Güncelleme: 16.07.2018 17:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ak seçmen 2018-07-16 17:22:20

düne kadar yüzlerini göremediğimiz osman zabun ve ekibinin belediye seçimleri yaklaşıncamı vatandaşlar aklına geliyor. zabunu ak partili olarak sevmiyorum. ve suan yüzde yüz başkan adayı idaaa ediyorum. o zaman üzülerek diyorum ak partili olarak yusuf ziyaya hayırlı olsun.

Avatar
ıspartalı Ak 2018-07-17 00:10:23

osman başkanı çok iyi tanımıyorum ama serhat hoca yanındaysa sıkıntı yyok demektir. belediye başkanlığını layıkı i̇le yapar inşAllah

Misafir Avatar
tanıma zaten 1 ay önce @ıspartalı Ak

bende ak partiliyim tanıdığıma pişmanım. osman aday ve yusuf ziyaya hayırlı olsun. ısparta yine kaybetti. yazın kenara......

Beğenmedim! (3)
Avatar
H.B. 2018-07-17 05:45:33

osman zabuna bir ak partili olarak oyum yokkkkkkkk.ey ak parti kendine yeni bir aday bul yol yakinkennnnnnn.

Avatar
cengiz usta 2018-07-16 19:48:28

yazıklar olsun oyları eritip başkan adayıyım diye dolanıyorsunuz

Avatar
isa yalçın kadar olamadı 2018-07-17 11:18:48

onurlu gururlu isa yalçın bir seçimde kaybettim diye istifa etti. osman ve ekibi ıspartada devamlı oy kaybettiriyor belediye kaybettiriyor ama maşAllah cevat gencay gibi koltuğu bırakmıyorlar. artık gidin istemiyoruz sizi.

Avatar
Aslan Kuzu 2018-07-17 14:18:29

osman zabun bey efendiyi belediye başkanı görmek istiyoruz. seni başkan yaptıracağız osman bey. ıspartamıza çığır atlatacak fikir ve görüşlerine ihtiyacımız var. memleketimizin hükümetin desteğine ihtiyacı var bu işi de sen başarırsın osman başkan

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi