13 Ekim 2016 Perşembe 09:31
BALAMAN Ailesinden açıklama 'sadece soyadı benzerliği'
haber32
ISPARTA’DA bir dönem Belediye Başkanlığı görevinde bulunan ve geçtiğimiz aylarda geçirdiği trafik kazası ile hayatını kaybeden Hasan Balaman’ın oğlu Ömer Faruk Balaman, bu sabah düzenlenen FETÖ/PDY soruşturması kapsamında gözaltına alınan İş Adamı Şahin Balaman ile herhangi bir akrabalıklarının olmadığını ve sadece isim benzerliği olduğunu söyledi.
Bu sabah FETÖ/PDY operasyonu kapsamında İş Adamı Şahin Balaman’ın gözaltına alınmasının ardından isim benzerliğinden dolayı eski Belediye Başkanı merhum Hasan Balaman’ın ailesi adına oğlu Ömer Faruk Balaman bir açıklama yayınladı.  
Balaman; “Gözaltına alınan kişi ile ilgili ailemizin herhangi bir bağı yoktur.
Sadece soy isim benzerliğidir. Bu yönde bir açıklama yapma gereği duyduk. Tüm kamuoyuna duyurulur”
Son Güncelleme: 13.10.2016 09:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Isparta 2016-10-13 09:41:48

Çokta önemli değil zaten açıklama yapmasına olurdu

Avatar
CIMBIZCI 2016-10-13 15:50:15

ne alaka böyle gündem yaratmak ne işlerine yarayacak acaba yargı hasan balamanın üstüne gidebilseydi kolay kolay aklanamazdı hükümeti ardına aldı çok şeylerin üstünü örttü ardından deve yi boşa kesmedi ısparta esnafı halen ıspartada kalabiliyorlar sanki sütten çıkma ak kaşıklar o göz altına alınan kimse eminim sizden daha temizdir asıl o kimse açıklama yapsın hasan balamanla bir alakamız yok diye.....

Avatar
:) 2016-10-13 18:23:44

Şaka mısınız ya

Avatar
:) 2016-10-13 18:24:28

Sanki çilingiroğlu

Avatar
BALAMAN&BALABAN 2016-10-14 05:28:33

benzerlik yok ki zaten. biri balaMan diğeri balaBan

Avatar
????????????? 2016-10-14 06:47:34

HANGI BENZERLIK ; DIKKATLI OKUSUNLAR " BALABAN " YAZIYOR HABERDE ! AYRICA NICIN GOCUNMUSLAR SIMDI DURUP DURURKEN ! BIR ENDISELERIMI VARMIS ACABA !

Avatar
aa 2016-10-14 06:48:48

kendinizi önemli mi sanıyorsunuz siz hala.açıklama falan yapıyorlar

Avatar