Isparta'da bir çay evi işletmecisi, müşterilerinden çay siparişini 3 yıldır messenger'dan alıyor.

Ahmet Kara, yaptığı açıklamada 11 yıldır kent merkezinde çay evi işletmeciliği yaptığını söyledi. İşe başladığı ilk yıllarda çay siparişlerini diyafon aracılığıyla aldığını belirten Kara, dışarıda olduğu zamanlarda diyafonla kendisine kendisine ulaşılmasında sıkıntı yaşandığını görerek, daha rahat ulaşılabilmesi için çözüm yolları aramaya başladığını anlattı.
 
Bir süre sonra telsiz kullanmaya başladığını ifade eden Kara, kullanışlı olmasına rağmen maliyetinin yüksekliğinden dolayı her müşterisine telsiz veremediğini vurguladı. 3 yıl önce işletmesine bilgisayar aldığını ifade eden Kara, bir arkadaşının çay siparişini messenger'dan alması yönündeki tavsiyesini dikkate alarak bilgisayarı olan müşterilerine messenger adresini vermeye başladığını söyledi.
 
O günden bu yana çay siparişlerini messenger'dan almaya başladığını dile getiren Kara, 1 yıl içerisinde uygulamayı tam anlamıyla kurduğunu, müşterilerinin oturdukları yerden siparişlerini vermeye başladığını kaydetti.
 
Bilgisayar çağında bulunduklarını, her anlamıyla çağa uymak istediğine işaret eden Kara, "Her iş yerinde bilgisayar var. Bu durumdan faydalanmak gerekir. Kimse diyafonun başına geçip sipariş verme zahmetine girmiyor. Bu şekilde hem benim hem de müşterilerimin işi kolaylaşıyor" dedi.