haber32
banner77
09 Şubat 2019 Cumartesi 22:26
Gökmenoğlu Günaydın'a yüklendi
haber32

İyi Parti Isparta Belediye Başkan Adayı Gökmen Gökmenoğlu, TEMA Vakfı Isparta İl Temsilciliğini ziyaret etti.

Ziyarette mevcut belediye yönetimini eleştiren Gökmenoğlu, “Biz söylüyoruz onlar yapmaya çalışıyor. 15 yıldır neden yapmadın?” diye sordu. 

Kaynak:
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Recep 2019-02-09 22:56:59

Sayın Gökmenoğlu oyum size değil belki ama bu konuda kesinlikle haklısınız

Avatar
Hasan 2019-02-10 02:23:39

yaw birbirinizle didismeyin... avukat olarak sen ne yaptin acikla.... madem biliyordun niye yapmiyorsun. sen sinyalden ne anlarsin arkadas... teknik elemanmisin

Avatar
Orhan 2019-02-09 23:00:38

Herkes aynı projelerle milletin karşısına çıkıyor Allah aşkına birazda farklı yaratıcı projeler üretin ne olur

Avatar
hıııııııııııııııım.anlaşılmıştır 2019-02-09 23:27:53

abukat sen bırak onu bunu senin tek söylemin suriyelilerle gurbetçilerle uğraşmaktır.sen bir hukukçu olarak çık ıspartada suç dosyalarını çıkar ortaya ısparta çevrasinde işlenen suçların memleketlerine ğöre çıkar ortaya.zan ediyorsun hukuku bir tek ben bilirim.gurbetçi biri olarak senin söylemlerin bizi inctiyor.31 mart 1 nisanda bizde seni inciteceğiz.

Avatar
hukuk 2019-02-10 11:18:59

mecburiyeten ,herhanği bir sebepten dolayı yurdunu terk etmiş hasbel kader gurbette mecbur bırakılmış. insanları hor ğören zihniyet kör olsun.hor hakir ğörenler buğün halktan oy dileniyor.vay oy dilencisi,bazı kapılarda dakikalarca bekletildiğini unutmuştur herhalde.

Avatar
hıııııııııııııııım.anlaşılmıştır 2019-02-10 17:52:21

chp,ip,hdp, fetö lerden alış veriş yapmayın . benden söylemesi.

Avatar
ISPARTALI 2019-02-11 12:42:34

hımmm anlaşılmıştır yorumcu arkadaşımız !!!!!!!!!!!!! chp lılerın nesini gördün soylesene . ısım vermıyecegım dıger üyelerde fetonun taa kendısı ama taparsınız degılmı nankör ınsanlar

Misafir Avatar
1. tercihimi sen bul 7 gün önce @ISPARTALI

türkiye cumhuriyetini parçalamak isteyen yıkıcı ve bölücüler( fetö,hdp,mlkp,tiko,dhkp-c,dev sol,dev yol,ypğ,pyd, iğd .................) .yalan söyleyen şerefsizdir.ben akp li değilim .olsam çift yüzlülük yapmanın anlamı yok .açıkça söylerim. ancak akp benim 2. tercihimdir. 1. tercihim nedir sen bul......................?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
anlaşıldımı? 7 gün önce @ISPARTALI

ıspartalıya cevap : senin türkçen kıtmı,okuma yazman yok mu ben yorumumda akp yi övmemişim sen nerden akp li olduğumu anladın işte siz siyasi analiz yapamadığınız için sonunuz hep yenilğiyle sonuçlanır. soru: chp nin neyini ğördün demişsin eksik yazmışsın amma ben anladım. hdp,chp nin devamıdır.türk solunun başaramıdığını hdp solu,yani marksist ,sosyalist manifestoya havale etmiştir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ahmet 2019-02-09 23:02:05

Seçim yaklaştıkça adaylar birbirlerini vurmaya devam ediyor...Gerçekdende halkı düşünen biri varmı bunun cevabını kim verebilir ...???

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi