haber32
banner77
11 Eylül 2018 Salı 17:56
Halkımızın Karşısına Sevilen Adaylarla Çıkacağız
haber32

AK Parti Isparta Milletvekili Recep Özel, Mart 2019’da yapılacak olan yerel seçimlere ilişkin önemli açıklamalarda bulundu.

Parti olarak halkın istediği adaylarla seçime katılacaklarını söyleyen Özel, “Parti ile olan diyaloğu, samimiyeti ve halkta karşılığı olduğu zaman başarıyı sağlarız diye ümit ediyorum” ifadelerini kullandı.

Kaynak:
haber32
Son Güncelleme: 12.09.2018 21:49
Anahtar Kelimeler:
özelRecepısparta
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Rüstem 2018-09-11 18:21:23

ahahahahahhahaha ne güldüm lannnnnn

Misafir Avatar
Köpük 2 ay önce @Rüstem

Zabun aday olursa Isparta olur sabun köpüğüüü

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ISIRGANOTU 2 ay önce @Rüstem

mesela neye güldün

Beğenmedim! (5)
Avatar
Değilmi ama? 2018-09-11 19:03:34

Millet sizi çok sevdiği Ispartaya yaptığınız hizmetlere bayıldığı için , helede özellikle Dereboğazına " Kazma kürek alıp gidin!" dediğiniz, Isparta'yı teşvik ve yatırımda çok güzel yerlere getirdiğiniz, Hızlı tiren hattını Ispartaya getirdiğiniz için seçti ya! Şimdi karşımıza getireceğiniz Aday'ıda Isparta belediyesine ait ne varsa "zarar ediyor!" deyip satsın, sonra taaa istanbuldan yandaş firmalardan astronomik fiyatlarla hizmetalsın, belediyeden işçi çıkarsın, eş dost yan yandaş belediyeye doldursun, belediyenin nimetlerinden, yardım paketlerinden, ücretsiz ulaşım kartlarından (fakir ve engellilerdururken) eş dost yan yandaş semriltsin, ceketiyle gelip siyasette zenginleşsin! Diyemi oy vereceğiz! Biz milletin hiç bir parti umrumuzda olmaz, Genelde seçimde güvenlik ve Huzur deyip ittifakı destekledik, eskiden maaşımıza, pazar filemize, tenceremize, ay sonunda elimizde kalan paraya bakardık genel seçimlerde oy verirken! Lakin geldiğimiz noktada Ülke güvenliği her şeyin önüne geçti ittifakı destekledik, Yerel seçimde ise hizmetini tanıdığımız bildiğimiz ve hizmetler yarıda kalmasın diye YZG diyoruz! Her şeyden önce tanımadığımız kimseyle risk almak istemeyiz bir daha!

Avatar
Esnaf032 2018-09-11 21:32:25

Sen sevilmiyorsunki adayın sevilsin

Avatar
alettin 2018-09-11 18:42:41

çıkan adaylar fetö bulaşığı ..... onlarla çıkında parçalasınlar

Avatar
ıspartalı 2018-09-12 08:33:20

seni halk istiyormuydukiii

Avatar
Size güveniyoruz 2018-09-11 18:24:43

Vekilim bu adam insanların ekmeğiyle oynuyor zaten piyasada kriz var 8 aydır insanlar belediyeden ruhsat alıp inşaata başlıyamıyor bu adamdan kurtarın bu memleketi

Avatar
araslı 2018-09-11 20:31:59

ben varım ıste

Avatar
RM 2018-09-12 10:36:19

körler sağirlar bi̇rbi̇ri̇ni̇ ağirlar. fetönün eli̇ni̇ öpmeye ameri̇kaya gi̇den seni̇ mi̇lletveki̇li̇ yapanlar, kesi̇nli̇kle çok i̇yi̇ aday bulacaktir.önceki̇ adaylar da süperdi̇ zaten. beni̇m fi̇kri̇m var. özel i̇dareni̇n olduğu alana halk otel i̇sti̇yor di̇yen osman zabun u aday yapin.beraberce otel i̇nşa edersi̇ni̇z.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi