haber32
banner77
12 Mayıs 2019 Pazar 14:29
Herşey Gibi Bütçe'de Hayali Çıktı
haber32

HAYALİ BÜTÇE ISPARTA BELEDİYESİ'NİN BÜTÇE GERÇEKLEŞMESİ % 43'DE KALDI

Günaydın'ın başkanlığı döneminde öve öve biteremediği 610 milyon TL'lik Belediye bütçesinin gerçekleşme oranı belli oldu. Isparta Belediyesi, yüzde 43 bütçe gerçekleşmesi ile Türkiye'nin en düşük bütçe gerçekleşmesi olan belediyeler arasına girdi.

Yusuf Ziya Günaydın'ın başkanlığı döneminde öve öve bitiremediği, 610 milyon TL'lik yatırım bütçesinin hayali olduğu ortaya çıktı. Isparta Belediye Meclisi'nin mayıs ayı son oturumunda 2018 yılına ait kesin hesap cetveli görüşüldü. MHP'liler personel yerlerinin değiştirilmesi tartışması nedeniyle meclisi terkedince kendi dönemlerine ait bütçenin oylamasına katılmadılar. AK Partili üyeler ve İYİ Partili 2 üyenin oyuyla 2018 kesin hesap cetveli onaylandı.

Meclise sunulan kesin hesap cetveline göre, Belediyenin 2018 yılı geliri 250 milyon, gideri 316 milyon TL olarak gerçekleşti. 610 milyon TL'lik bütçe hedefine ulaşılamadı, gerçekleşme yüzde yüzde 43'de geldi. Türkiye'de belediyelerin bütçe gerçekleşme oranı ortalama yüzde 80'nin üzerinde olurken Isparta Belediyesi yüzde 43 ile Türkiye'nin en düşük bütçe gerçekleşmesi sağlayan belediyeler arasına girdi.

Son Güncelleme: 12.05.2019 15:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ertuğrul 2019-05-12 15:41:21

ah ziya,yalan ziya,batırdın belediyeyi ziya..

Misafir Avatar
Zemberek düdük mehmet 2 ay önce @Ertuğrul

i̇mara açılan yerlerden kimin ne kadar yer kapattığını araştırın.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Personel 2019-05-12 20:27:57

hiç şaşırmadım adamın her şeyi zaten hayaliydi.

Avatar
star 2019-05-12 16:01:58

ey mhp liler adamların size demediği kalmadı.sizler hala susuyorsak cumhur ittifakı için susuyoruz diyorsunuz.ama siz bunları çoktan hakettiniz.önce milletvekilliği,sonra da belediye gitti.

Misafir Avatar
lolo 2 ay önce @star

masasında sözcüyü,eksiltmeyen,halk tiviye payandalık yapan,marksistlerle kol kola ğezen.marksist pkk,hdp,chp,ip çiler. 5000 ülkücünün kanında eli olanlarla kol kola olan dansözlere ne demeli.çakalıkta dansözlükte iyi kıvıranlar iyi kıvırsınlar.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Osmanlı 2 ay önce @star

seçimden önce şükrü başkana ve milletvekillerine ağıza alınmayacak sözler sarfeden, küfür eden, hakaret eden siz değilmiydiniz? ayıplarınız, kirli işleriniz ortaya çıkınca ittifaka sığınmayın! ittifak beka için yapıldı, kirli işleri, yolsuzlukları örtmek için değil. devletin, milletin parasını, malını hortumlayacaksın sonra gelip ittifak diyeceksin öylemi?.siz iktidarda ve belediye başkanı olsaydınız yapmadık bırakmazdınız! ama şükrü başdeğirmen onların söylediği onca hakarete, yalana, dolana karşı bir kere ağzını bile açmadı, asaletini gösterdi onların seviyesine inmedi. halk herşeyin farkında! biz başkanımızı seçtik! bi susun artık...!

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ak partili 2 ay önce @star

biz bişey demedik. hakaret etmedik. küfür etmedik. sadece gerçekleri ortaya çıkarıyoruz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
yalan talan 2019-05-12 19:10:57

hayatı yalan söylemekle geçti işte ıspatı

Avatar
hüsam 2019-05-12 20:32:14

ikindi oldu mu? :)

Avatar
lolo 2019-05-12 23:39:24

il başkanı olunur,belediye başkanı olunur.lakin. herkes m.h.p li,hele hele ülkücü olamaz.yürek,iman,ciğer,ğerek o yürek,o ciğer,o vası malesef başkalarında yoktuuuuuuuuuuuuuuuuur.il başkanı olmakla belediye başkanı olmakla davaya hizmet ediyorum demekle olmuyor.

Avatar
Adem Toprak 2019-05-13 04:57:39

BU MİLLETİN VEBALİNİ HAKKINI BOYNUNA ASTI VE GÖTÜRDÜ.BU DÜNYA SANADA KALMAZ. YZG.

Avatar
Alaattin 2019-05-13 08:33:30

Size Bir Soru ..? Fotoğrafda görmüş olduğunuz MHP il başkanı Nail Bayram Elini başına koymuş Ne düşünüyor... A: Seçimi Kaybettik Hep Bu Ziya Yüzünden. B: Şimdi bütün pisliklerimiz ortaya çıkacak C: Bundan sonra kinse beni tınmalamz D: Ben Malım.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi