haber32
banner77
13 Ocak 2013 Pazar 16:49
İBİCİOĞLU UÇAK GETİRİYOR
haber32

Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörü Hasan İbicioğlundan Twitter'den Isparta'ya müjde verdi.

Rektör İbicioğlu, Twitter hesabında şu ifadeyi kullandı;

Afrika gezisi sırasında Pegassusun sahibi Sayın Ali Sabancı ile görüştük. Ispartaya uçak seferleriyle ilgili bir fizibilite yapacaklar...

haber32
Son Güncelleme: 14.01.2013 08:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
s 2013-01-13 16:56:16

Haberi değiştirmişsiniz Haber32. Bizim yorum da uçmuş. Ne ayak???

Avatar
AHMET 2013-01-13 17:53:35

hOCA SÖYLEMİŞTİ. ISPARTA'YI UÇURACAK....

Avatar
yazık 2013-01-13 19:07:50

başkalarının verdiği emeği hiçe sayıp kendi yapmış gibi yorum yazması ibiciye yakışmamış!!!

Avatar
Ali Sabancı 2013-01-13 20:03:34

rektör önce firmanı ismini tam ögrensin ondan sonra uçak getirmeye kalksın....firma ismi Pegasus dur....

Avatar
oğul 2013-01-13 20:36:25

hoca seni uçururlar

Avatar
Uysal Akdere 2013-01-13 22:01:29

Hocam MİLLETVEKİLİ olacak adamsın. Sizi başımızda vekil olarak görmek istiyoruz. Teşekkürler Hocam..

Avatar
objektif bakış 2013-01-14 08:06:25

Vitrine oynamakta üstünüze yok. Bir tane seçim vaadinizi tutun da biraz da üniversiteye karşı borçlarınızı ödeyin. Hani laboratuar altyapısına destek? hani öğretim üyelerine verilecek araştırma destekleri? Afrika da gez dur. Sanamı kaldı uçak işi. Ali Sabancı sizi kırmamak için fizibilite yapalım demiş. Sizin demenizle uçak gelseydi, önce üniversiteyi uçururdunuz.

Avatar
ibici 2013-01-14 08:28:20

ya arkadaş ibicioğlunun uçak fabrikasımı var?Oradan mı getiriyor bu uçakları...

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi

haber32