haber32
banner77
13 Ocak 2013 Pazar 13:04
İbicioğlu 'Uçak seferleri başlayacak'
haber32

Isparta-İstanbul uçak seferleri, SDÜ Rektörü sayesinde başlıyor. Rektör İbicioğlu, Afrika'da Başbakan'dan söz aldı, THY Genel Müdürü ile görüştü. İbicioğlu'nun konuyla ilgili açıklaması şöyle:

Gezi heyetinde bulunan THY Genel Müdürü Temel Kotil bey ile de Süleyman Demirel Havalimanımızdan Isparta-İstanbul uçak seferlerinin başlatılması için görüşmelerde bulundum. THY seferleri için öğrencilerimizin bize mesajları vardı.

Bu mesajları ilk ağızdan Sayın Temel Kotil'e aktardım. Sayın Kotil, konuyla ilgili Isparta'ya gelecekler.  Isparta'mıza bir müjdeyi de vermek istiyorum; THY'nin Isparta-İstanbul seferleri inşallah Nisan ayında başlayacak. Bu konuya Sayın Başbakanımızda olumlu yaklaştı. Süreci hep beraber olgunlaştıracağız.

haber32
Son Güncelleme: 14.01.2013 07:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
pes 2013-01-13 14:02:07

Bu kadarına da pes, zaten olmuş bitmiş bir işi kendi yapmış gibi gösteriyor. Seferlerin başlayacağını bu siteden zaten okumamışmıydık. kimi kandırıyorsun hoca

Avatar
JLK 2013-01-13 14:27:02

Haber32'de son 20 gün içerisinde konuyla ilgili yapılan haberler: 26 Aralık 2012 tarihli haber BAŞBAKAN'DAN UÇAK TALİMATI. 28 Aralık 2012tarihli haber HER GÜN UÇAK GELİYOR. 03 Ocak 2013 tarihli haber UÇAK SEFERLERİ MART AYINDA BAŞLIYOR. OLMADI ŞİMDİ BİZ BUNU ZATEN BİLİYORDUK AGA.

Avatar
duyuru 2013-01-13 14:28:43

ak parti milletvekillerine ve il teşkilatına duyurulur.....

Avatar
uçuşş 2013-01-13 14:29:36

uçak fiyatlarıda uçar...

Avatar
Jlk 2013-01-13 19:06:12

JLK nickli vatandaşı tebrik ederim aynısını bende yazacaktım o benden önce davranmış tebrik ederim. Herşeyi inicioğlu yapmış gibi göstermenin manası nedir?!!!

Avatar
Uysal Akdere 2013-01-13 21:57:20

sayın rektörüme tebrik ederim. Isparta için canla başla çalışmaktadır. Sanki fahri bir milletvekili gibi. Ispartaya MİLLETVEKİLİ olacak bir kişi. Sayın rektörümüzü vekil olarak görmek istiyoruz. Sayın Başbakanımıza sesleniyorum lütfen sayın hocamı MİLLETVEKİLİ yapın.... Saygılarımla...

Avatar
Turhan Arslan 2013-01-14 01:37:08

Uysal bey milletvekili demiş, ben bakan gibi diyorum. Böyle bir rektörümüz var daha ne istiyoruz ki? Elinden gelen çabayı gösteriyor, enerji dolu, biz de tutup karalamaya çalışıyoruz, yazık diyorum sadece ve destek diyorum böyle değerli bir şahsa ISPARTA için Hasan İBİCİOĞLU büyük bir şanstır e anlayana tabi. Yolun açık olsun hoca, biz seni seviyoruz.

Avatar
fatih1453 2013-01-14 06:38:21

hocam bazıları gibi laf salatası yapmıyor üniversite ve ısparta için canı gönülden çalışıyor. hocamı Isparta milletvekili olarak görmek istiyoruz.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi