haber32
banner77
01 Şubat 2019 Cuma 08:15
İmarda Sıra Online Olarak Verilecek
haber32

AK Parti Isparta Belediye Başkan Adayı  Şükrü Başdeğirmen, göreve geldiklerinde projelerin en geç bir ay içinde imardan çıkacağının sözünü verdi.

Başdeğirmen, “İmarda online takip sistemi kurulacak. Herkes projesinin durumunu bu sistem üzerinden takip edecek” dedi.   

Kaynak: Editö
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
salim 2019-02-01 09:15:34

şükrü başkan seçilirseniz sokak hayvanları barınağı adı altındaki ölüm kampında sistemli öldürmeler devam edecek mi?

Misafir Avatar
Kerim 3 ay önce @salim

balaman zamanından bahsedin.ak masadan mesala.balamanı ben mi buldum ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dallama necai 3 ay önce @salim

kamulaştirma paralari yatmamiş başkan.beledi̇ye batti di̇yorlar.sizde cumhur ayağına hiç konuşmuyorsunuz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sinek memo 3 ay önce @salim

houston yapcez ıspartayı houstonnnn houstonnnna bir iki kalkıyor.houstonnnn yapamazsak boston yapacağızzzz.valilik otoparkı akvaryum olmuş.kime kaça yaptırıldı burası konuşun

Beğenmedim! (4)
Avatar
açıklık 2019-02-01 09:03:47

yzg nin kızının bu proje onayı dye bişi var mı bunu biri açıklasın ...yandaş olmayan mütaahitlerin projelerinin onaya gitmeden yzg nin baktığı falan bunları bi anlatın bd kaç para aldığına..

Misafir Avatar
veli 3 ay önce @açıklık

balaman zamanından bahsedin.ak masadan mesala.balamanı ben mi buldum ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
YAKIŞAN YAKIŞCAĞI YERDE 2019-02-01 12:00:51

o gülen yüzüne kavga etmek hiç yakişmiyor iktidarin büyük ortaği mhp unutma rekabet var kavga iftira yok

Avatar
AT BİNENİN KILIÇ KUŞANANIN 2019-02-01 12:03:32

partiye değil adaya oy veriyoruz unutmayalım illa iktidardan olmasi asla şart ve avantaj değil örne mi sariidris başkani tam beş dönem mhp den hiçbir derdi sikintisi yok uyum içerisinde kasabasi ilçe olma yolunda nereden nereye helal olsun

Avatar
online 2019-02-01 12:38:44

adamın kafa demire betona çalşııyor, inşaat malzemesi satıcısı olunca projelerinin hepsi inşaat

Avatar
salim2 2019-02-01 09:56:48

şükrü başkanı tanırım ailesi tam bir hayvan severdir sonradan olma deyil isterseniz evine gidin ..öyle bir şeye izin vermezler..neyse ooo

Avatar
moruk 2019-02-01 10:40:22

belediyenin parası bitmiş diyorlar.kamulaştırma parası yatmamış deyorlar.bitti mi para

Avatar
zehir zıkkım olsun 2019-02-01 15:41:11

belediyenin milleti konyaya götürdüğü ve parasını belediyenin ödediği söyleniyor.
eğer böyle bir şey varsa milletten para ile getiren götüren bunu siyasi amaçları ile kullanan ve gelip gidenlere zehir zıkkım olsun inşAllah

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi