haber32
banner77
11 Ağustos 2017 Cuma 11:55
Isparta'da Köpekleri Zehirlediler..
haber32

Isparta güne yine bir köpek vahşetiyle uyandı. Daha önce çeşitli defalar Isparta'dan yansıyan köpek katliamı videoları büyük tepki toplamıştı. Bu kez görüntüler Mehmet Tönge Mahallesinden geldi.

 Haber32 ihbar hattına gelen görüntülerde Mehmet Tönge Mahallesinde bir çöp konteynerine atılan köpeklerin yanında bulunan eldivenler köpeklerin zehirlendiğinin en büyük kanıtı oldu.

Son Güncelleme: 11.08.2017 14:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yurttaş 2017-08-11 12:15:04

köpekleri zehirleyen şerefsizler ; Allah belanizi versin.

Avatar
Çünür 2017-08-11 14:10:55

Çünürde de istemediğin kadar sürü halinde geziyorlar aradık çocuklar korkuyor diye neymiş barınak daha yapılmamış toplasak ne yapacaz diyor illaki birini ısırması lazım yani...

Misafir Avatar
haysev 2 ay önce @Çünür

bu köpekler ıssırıldıkları için öldürülmediler veya havladıkları için vahşice katledildiler hiç bir suçları günahları yokken biz insanlar nasıl zarar vermeden sokaklarda gezip tozuyorsak onlarda zarar vermeden gezip tozuyorlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bu haberlerin sonucunda olan 2017-08-11 22:51:32

Haberleriniz sonucunda insanlar bu hayvanları zehirlerdi bu hayvanların mebali sizin üzerinizde bir kere şu hayvanlar için bir haber yapmadınız onlar aç kapımızın önüne bir tas su koyun demediniz hep bu hayvanları toplasınlar öldürsünler diye haber yaptınız sonucunda bu oldu bir haber değeri daha çıktı size bu hayvanlar umrunuzda bile değil kim neden olduysa Allah beşasını bin kat versin

Avatar
Hayvan sever 2017-08-12 01:00:44

Kim nasıl anlıyor sana anladım ama bu ispartadan bu olaylardan hayvan katliamlarından dolayı bıktım nefret ettim arkadaşım ben işıkkent tek ikamet ediyorum bir dünya evsiz sahipsiz hayvana yiyecek içecek dağıtıyoruz ilk başlarda mahalleden çok tepki gördüm ama şu anda bilinvlenen mahalle halkı da bana yardımcı olmaya başladı milleti galeyana getirmek yerine bilinclendirin hiç bir canlı başka canlıya zarar vermez ısırmaz saldırmaz sıkışmış bina yaşantısı gibi goruslerinizde sıkışmasın dünya kocaman bir küre her canlıya yetecek kadar alan var caniligi bırakıp birlik olalim

Avatar
Emine 2017-08-11 20:53:19

Dünya sadece size ait değil köpekler istedikleri yerde gezer şerefsizlik yapmayin o köpeklerin sıçtığı bok olamazsiniz sizler

Avatar
fatma 2017-08-11 22:30:12

Allah bin türlü belanızı versin adı şerefsizler . Nasıl kiydiniz onlar da can. Nerede vereceksiniz hesabini! İnsan da öldürürsünuz siz merhametsizler. Bu şehre adam gibi bı barınak şart ilgililere duyurulur!

Avatar
şerefsizler 2017-08-12 00:51:46

daha 3-4 aylık çevreye hiçbir zararı olmayan köpekleri öldürebilecek kadar şerefsiz olan insan olabilirmi?

Avatar
Yazık! 2017-08-12 18:13:11

Ispartalı insanların geneli hayvan düşmanı zaten buraya taşındığımda şok oldum mahallelerde su mama yok hayvan sayısı inanılmaz az ve su koyan insanların mama su tasını atıyorlar. Toplum olarak bir sorun mevcut merhametleri eksik kalmış.30 gün oruç tutup açın halinden çok iyi anlıyorlar namaz kılıp köpekleri iyi zehirliyorlar.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi