haber32
banner77
28 Ekim 2006 Cumartesi 19:57
ISPARTA HALKI DUYARLI
haber32

    Fransa Parlamentosu'nda cılız bir katılımla, 'Ermeni soykırımı yoktur' diyenlere para ve hapis cezası verilmesini öngören yasa teklifinin kabul edilmesinden sonra tüm Türkiye'de başlatılan boykot Isparta'da da kendiliğinden ortaya çıktı.

    Isparta'da sadece Esnaf Odaları Birlik Başkanı Mehmet Aybatılı ve Esnaf Kefalet Kooperatifi Başkanı Hayrettin Güç tarafından boykot çağrısı yapılırken, diğer sivil toplum örgütleri ve siyasi parti temsilcilerinden boykot ile ilgili herhangi bir açıklama yapılmadı.

 BOYKOT KENDİLİĞİNDEN GELDİ

    Isparta halkı, cılız bir ses olarak kalan boykot çağrılarına rağmen Fransa mallarını boykot etmeye başladı. Alışveriş merkezlerinin reyonlarında bulunan Fransa patentli ürünler Ispartalılar tarafından tercih edilmemeye başlandı. Özellikle kozmetik sektöründe gelişmiş olan Fransız şirketlerin ürettikleri ürünler reyonlarda kalmaya başladı.

** CHIRAC İMZALARSA BOYKOT BAŞLATIRIZ

  Fransız mallarının boykot edilmesiyle ilgili planlı bir çalışmayı henüz yürürlüğe koymadıklarını söyleyen IYAŞ Mağazalar Müdürü Adem Demiralay, parlamentoda kabul edilen yasanın yürürlüğe girmesi için Fransa Cumhurbaşkanı Jacques Chirac tarafından imzalanması gerektiğini, yasanın henüz yürürlükte olmadığını söyledi.

  Chirac'ın yasayı onaylamayacağına inandıklarını ve böyle umduklarını söyleyen Demiralay, yasanın onaylanması ve yürürlüğe girmesi halinde bugüne kadar başlatmadıkları boykotu derhal başlatacaklarını söyledi. Planlı programlı bir boykot başlatılmadığı halde Fransız mallarının satışında yüzde 15'lere varan düşüşler olduğunu hatırlatan Demiralay, boykotun başlatılması halinde Fransız mallarının satışında daha büyük düşüşlerin olacağını söyledi.

Gulses

haber32
Son Güncelleme: 28.10.2006 19:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cavit tanış 2006-10-30 10:41:00

hemşerilerimi yürekten destekliyorum.ama bu boykot sadece ıspartada değil türkiyenin her yerinde var.türk vatandaşlarının daha çok düyarlı olmalarını istiyorum.

Avatar
kekikdağlı 2006-10-31 06:23:00

Evet duyarlı vatandaş böyle olmalı. Herkesi tebrik ediyorum.

Avatar
BAĞRIYANIK 2012-07-08 13:42:08

Ispartaya genel idare anlamında sıfır hizmeti olanlar yerel yönetimde ne verebilirler?Ancak içilmemiş nargileleri tüttürmek,yenmemiş tonlarca çikolataları yemek işini yaparlar.Hasan Balamanı Ispartalının önüne kurtarıcı diye sunan AKP ve Erdoğan ekibi bir sonraki seçimi kazanabilmek içinde Hasan Balamanı yererek,günah keçisi yaparak seçim kazanmayı umut ediyor.Düştüğünüz duruma bakında ağlayın.Isparta da seçim almak adına,sırf MHP li belediyenin başarız olsun diye hizmetleri engellemeye çalışan AKP nin Isparta ya verebileceği hiç bir şey olmadığını görüyoruz.Isparta-Burdur treninin tekrar çalıştırılacağı müjdesini bile MHP li millet vekili Nevzat Korkmaz dan aldığımıza göre,sayın uzaktaş a soralım:Sizin millet vekilleriniz hangi hizmeti yaptıki,belediye başkanlarınız bir hizmet yapabilsin Isparta ya.Dökülülüyor bütün belde ve ilçe belediyeleriniz görmüyor musunuz?

Avatar
keçiborlu 2012-07-08 14:15:20

ak parti üyesiyim ama keçiborluda bu yönetim ve ismi geçen şahıs başkan adayı olursa ak partime oy vermeyeceğiz...sayın başkan bian önce keçiborluda yönetimi değiştirin...

Avatar
MUSTAFA KİRİŞ 2012-07-08 14:30:17

TÜRKİYE HALKININ DİKKATİNE ! İZLEDİĞİNİZ GİBİ AK KODRO MENSUPLARI NE KADAR GÜZEL VE ADALETE UYGUN KONUŞUYORLAR !... AĞIZLARINDAN BAL DAMLIYOR !... HEP GERÇEKLERİ KONUŞUYORLAR !... O HALDE DURMAK YON OYLAR !... İNŞ-ALLAH AK PARTİYE !... ALLAH ONLARDAN RAZI OLSUN !... NUR GİBİ ADAMLAR !... ANLATABİLDİM Mİ TÜRKİYE HALKI !...

Avatar
keçiborlu 2012-07-08 14:46:43

ak parti üyesiyim ama keçiborluda bu yönetim olduğu sürece oy vermeyeceğiz..bi an önce bu yönetimin değişmesi gerekiyor. ayrıca belediye başkanlığı için adı geçen şahışla ak parti keçiborluda biter..

Avatar