haber32
banner77
11 Şubat 2017 Cumartesi 11:30
Isparta'da Feci Trafik Kazası Ölü ve Yaralılar Var!
haber32

ISPARTA Çevre yolunda (Cezaevi yakınında) iki otomobil çarpıştı. Kazada ölü ve yaralılar var. Olay yerine çok sayıda itfaiye, ambulans sevk edildi. 

Antalya istikametinde gelen 07 R 0800 plakalı araç ile 32 plakalı araç feci şekilde çarpıştı. Meydana gelen kazada olay yerinde araçta bulunan bir kişi hayatını kaybetti. Toplamda 1'i ağır 3 kişi yaralının bulunduğu öğrenildi.

Ayrıntılar gelecek...

Son Güncelleme: 12.02.2017 19:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Alper 2017-02-11 12:18:12

trafikde bir sürü ,trafik teröristi var hiç bir kural dinlemeyen.sorumlular bunları neden toplamaz anlamıyorum,kurallara uymayana göz yumulursa bu kurallar niçin kondu?süs olsun diye mi?

Avatar
Sallamayin 2017-02-11 11:54:00

Ne katliami.... adam görünüşe göre hatalı çıkan araca vurmuş. İsparta basini o kadarda abartmayın.

Misafir Avatar
vatandaş 4 ay önce @Sallamayin

muhtemelen ışığa yetişmek için son sürat giden bir araç ara yoldan çıkan bir araca vurmuş ve gözünle görmeden hatayı aradan çıkan araca yapacak kadar önyargılı birisin ve aradan çıkan araçtaki iki kişide vefat ettiler

Beğenmedim! (3)
Avatar
Karayolları Hatası 2017-02-11 13:16:49

isparta'da işini tam yapmayan kurum denince akla karayolları geliyor. çevre yolu düzenlemesi baştan sona fiyasko.. cezaevindeki kavşak çok gereksiz kapatılmalı, köy garajından çevre yoluna çıkan yola da sinyalizasyon takılmalı. karayolları migros kavşağı, m.tönge kavşağı ile anadolu mahallesi çevre yolu kavşağına çoktan düzenleme yapması gerekirdi ama nerede..

Avatar
eskiden 2017-02-11 19:53:37

eskiden orada oturuyordum, her hafta buyuk kucuk capta, balkonda sigara icerken kazalari canli canli goruyordum, her seferinde bir umut sinyalizasyon yapilirmi diye umutlanirken 4 yil gecmis halen basi bos ama onemli bir kavsak, koy garaji ve pazar pazarindan antalya ya ve ispartaya baglanan bir yol ... yazik .... hata o surucude bu surucude falanda.... bu yoldan sorumlu kurum hic mi gormuyor, o yolda sehir disindan gelen adam hiz limitinin 70 oldugunu bilmiyodur bile. Suclu ya Karayollari yada belediyedir. Bence mahkemede bunuda sorgulamalari gerekli....

Avatar
Muzaffer Kaya 2017-02-11 21:05:33

isparta da ışıklandırmalarda hatalar var kazalar kaçınılmaz uzman birileri el atmalı yetkililer lütfen duyarlı olalım kazaları sizde yapabilirsiniz eşiniz dostunuzda yapabilir iş işten geçmeden önlem alırsanız iyi olur

Avatar
Sinyalizasyonlar.. 2017-02-12 10:01:00

3-4 km lik çevre yoluna 7-8 trafik ışığı koyarsan ve bunlarda trafiğin seri akışına hizmet etmez;her ışıkta tekrar kırmızıya yakalanırsa elbette millet süratli gidip kaza yapar.sinyalizasyonların tekrardan ayarlanması lazım.

Avatar
TEKNİK GAREZ 2017-02-13 09:31:16

ispartayı çok seven bir mühendis veya teknisyen tali yolların kırmızı ışık süresini ana yolların süresinin 2 katı yapmış.. bir de 50 km hızda her ışıkta duracak şekilde ayarlamış. sevgisinden dolayı böyle yapmış.

Avatar
TEKNİK GAREZE KATILIYORUM. 2017-02-13 10:13:17

çevre yolundan tali yollara giden trafik ışıkları neredeyse 3 dakika. böyle bir şeyi ben hayatta görmedim. saçmalık. şehrin etrafını ışıklar olmasa 15 dakikada dolaşırsın, ama bu ışıkların uzunluğu yüzünden canımızdan bezdik ufacık şehirde.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi