haber32
banner77
31 Temmuz 2017 Pazartesi 11:13
Ispartalılar Paraları Bankada Biriktiyor!
haber32

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu, tasarruf şampiyonu illeri açıkladı. Bu iller arasında Isparta’da yer alıyor. İlimizde 2016 yılında kişi başı tasarruf mevduatı 8 bin 78 lira olarak belirlendi. Isparta bu rakamla tasarruf mevduatını artıran iller arasında bulunuyor. 

Anahtar Kelimeler:
ıspartaHaber32ParaBanka
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ziya 2017-07-31 14:49:31

Yanlıs anlasilmasin...bizim maaslatimizin yarisini kira olarak alan ev sahiplerinin hesabidir o.normal bu sekilde olmasi adam 3 daireden 3000 lira liyor normal

Avatar
Vatandas 2017-07-31 16:34:50

Biriktirin anasini satayim yatirim yapmayin devlet yapar siz hic ellemeyin bisiye. Aman karismayin

Avatar
kh bb 2017-07-31 11:25:47

vay arkadaş nerde bu 8 bin tl bende para yok ama hayatım çok renkli

Avatar
vatandaş2 2017-07-31 19:36:27

evet paraları bankaya faize koyun ekonomiye kazandırmayın.oy veri̇n devleti̇n yapmasını bekleyi̇n,yapmayınca da yakının.bal sürerler ağzınıza oy verir beklersiniz,

Avatar
Ispartali 2017-07-31 21:33:23

Kim faize koyuyorsa serefsizdir.o adi insanlar yuzunden ilimiz tesvik alamiyor.

Avatar
? sirada isparta 2017-08-01 00:28:59

ispartakacinci sirada ve hangi illerin gerisinde bir bakarsaniz daha dogru haber olur. önce biizde gercekten isparta ilk siralarda falan zannettik ama hicte öyledegil!

Avatar
Para..asker ogrenci 2017-07-31 23:51:01

Çalışın sizinde olur..12 senedir kredi öderim.yokluk sefalet,şükür karşılığını aldım,tabiki ödenen faizler kurtulacak,ama kıta olarak ama yatırım.banka faize para tembelerin işi

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi