haber32
banner77
02 Şubat 2019 Cumartesi 13:29
MHP Adaylarını Tanıttı..
haber32

Isparta MHP Teşkilatı, Süleyman Demirel Kongre Merkezinde Belediye Başkan Adaylarını tanıttı.

İŞTE MHP'NİN ADAYLARI

Isparta: Yusuf Ziya Günaydın

Sav: Mustafa Avşar

Kuleönü: Sezai Çakır

Eğirdir:Mustafa Baş

Sarıidris: Ramazan Pala

Atabey: Aziz Eraslan

Gelendost: Ömer Kolbaşı

Hüyüklü: Hasan Yıldız

Yalvaç: Halil Hilmi Tütüncü

Şarkikaraağaç: Sefa Arıkan

Çarıksaraylar: Halil Toprak

Çiçekpınar: Memiş Kaynak

Büyükkabaca: Mustafa Durmuş

Senir: Tayfun 

Aksu: Süleyman Uzun

Uluborlu: Ali İhsan Abak

Keçiborlu: Osman

Son Güncelleme: 02.02.2019 17:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
günaydın 2019-02-02 16:28:56

bin oyum olsa birini vermem her ayak var sende bilen bilir değişim şart orada

Misafir Avatar
Mangırlar bitmiş 3 hafta önce @günaydın

houstona kalkiyor bostondan gececeğiz.bir iki kalkıyooooooorr.belediyenin parası bitti kamulaştırma paralarını yatıramıyor diyorlarrrrr.valilik otoparkını kime kaç liraya yaptırdı,kimse açıklamıyorrrrrrrrrrrrrrr

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2019-02-02 18:13:01

Kendisi de dahil, bunu herkes biliyor.Yalvaç adayı çok şanslı. Kendi başarısıyla değil rakiplerine olan tepkiyle kazanıyor.

Avatar
ossurdum 2019-02-02 20:37:48

ve koktu

Misafir Avatar
deli dumrul houstoncu 3 hafta önce @ossurdum

houstona kalkiyor bostondan geleceğiz.bir iki kalkıyooooooorr.belediyenin parası bitti kamulaştırma paralarını yatıramıyor diyorlarrrrr.valilik otoparkını kime kaç liraya yaptırdı,kimse açıklamıyorrrrrrrrrrrrrrr

Beğenmedim! (0)
Avatar
VATANDAŞ 2019-02-02 16:22:16

yoruma gerek yok hepsi̇ başarili

Avatar
atabeyli 2019-02-03 00:49:12

şükrü başkanla yola devaaaaaaaaaammmmmmmm güle güle başkan şu ana kadar yaptığın hizmetler için teşekkür ama yeter gari değişim şarttt

Avatar
Yorumsuz 2019-02-03 10:26:09

Cidden küfre engel oluyomussunuz çok belli oluyor bide kufur edenler hakkında işlem yapılıyor diye haber yaparlar hadi yapsanıza islemi

Misafir Avatar
yuh 3 hafta önce @Yorumsuz

o habere inanan saflar da varmis demek ki

Beğenmedim! (3)
Avatar
Komik Adam 2019-02-02 16:08:42

Ne oldu kimse yorum yapmamış guzel bir kapak olmuş demek ki :))))

Misafir Avatar
Ispartalı 3 hafta önce @Komik Adam

biz yorumu 31 mart akşamı şükrü başkanla yazacağız rahat ol sen...

Beğenmedim! (5)
Avatar
Savlı 2019-02-02 20:35:27

Avşarla yola devam.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi