haber32
13 Şubat 2017 Pazartesi 11:13
Okutan MHP'den İhraç mı Ediliyor
haber32

MHP Lideri Devlet Bahçeli, “Hayır” oyu vereceklerini açıklayan aralarında Isparta Milletvekili Nuri Okutan’ın da bulunduğu Yusuf Halaçoğlu ve İsmail Ok’un MHP’den ihracı için talimat gönderdi. Merkez Disiplin Kurulu bugün olağanüstü toplanacak.

MHP genel başkan adayları Meral Akşener, Ümit Özdağ ve Sinan Oğan'ın ardından anayasa değişikliğinin Meclis görüşmelerinde “Hayır” oyu kullanan ve “Türk Milliyetçileri Hayır Diyor” platformuna destek veren üç vekile ihraç yolu gözüktü.

Merkez Disiplin Kurulu bugün Kayseri Milletvekili Yusuf Halaçoğlu, Balıkesir Milletvekili İsmail Ok ve Isparta Milletvekili Nuri Okutan hakkında “parti disiplinine aykırı hareket etmek”ten ihraç soruşturması başlatacak.

“GEREĞİNİ YAPIN” TALİMATI

MHP lideri Devlet Bahçeli, Konya'da yaptığı değerlendirme toplantısında “Hayır” için Demokrat Parti ve BBP'yle görüşen üç milletvekiline sert tepki gösterdi. Bahçeli, “Hayır denilmesinin de bir adabı vardır. Parti disiplinine aykırı davranan bu milletvekillerinin MHP'den ihracıyla ilgili Merkez Disiplin Kurulu pazartesi günü hemen süreci başlatsın” dedi.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
okutanı destekliyorum. 2017-02-13 11:39:36

ihraç edilirse edilsin. altın çöpe düşmekle değerini kaybetmez. doğruyu söyleyeni dedokuz köyden kovarlar, ama bir gün gelir, Allahın adaleti tecelli eder.

Misafir Avatar
dikdatörlük ??? 1 ay önce @okutanı destekliyorum.

milletler kendi dikdatörlerini kendileri olustururmus! farkli fikirlere yasama hakki tanimayanara dikdatör denir!!!!

Beğenmedim! (1)
Avatar
dert degil! 2017-02-13 11:46:20

dogru söyleyen 9 köyden kovulur, onuncü köyde sultan olurmus!

Avatar
fırtına 2017-02-13 11:53:00

eyy millet sizde gereğini yapın tarih itibariyle osmaniyeye nerden geldiği geliş amacı şüpheli güdümlü görevli naylon ülkücü bahçeliyi ıspartaya sokmayın. hayır demek için bir sebep daha var artık.

Avatar
HESAP SORMA ZAMANI 2017-02-13 11:35:22

sayın bahçeliye soruyorum. kime danıştın da, 80 milletvekilin varken, halk bize muhalefet görevi verdi diye balkon konuşması yaptın, kime danıştın da, başkanlığı gündeme getirdin, evet diyeceğiz dedin. başkan yardımcın, bize danışılmadı diye istifa etmedi mi? şimdi hesap soramazsın. millet hesap sorar. baraj altında kalan sensin, milletvekili sayısını üç ayda yarıya düşüren de sensi̇n.

Misafir Avatar
nuri okutan anlatiyor! 1 ay önce @HESAP SORMA ZAMANI

https://www.youtube.com/watch?v=sv_cykjKB_8

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
koltuk sevdasi nelere kadir! 1 ay önce @HESAP SORMA ZAMANI

bu isi buralara bahceli getirdi, cünkü kendi koltugunu korumak milli duygularinin önüne gecti!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
77 yasindaki teyze referandum .... 1 ay önce @HESAP SORMA ZAMANI

http://www.dailymotion.com/video/x5bie1q

Beğenmedim! (1)
Avatar
KIMIN LIDERI??????????? 2017-02-13 12:03:40

milletvekilinin yani o vekile yetki veren milleti partiden ihrac etmeye kalkan lideri bir parti nicin orada tutar! iste kendi o makamda kalabilmek icin herseyi yapmaya basladi maalesef! dünkü savundugu dogrularin üstünü bir kalemde cizen, kendi parti üyelerine ve delegelerinin destegiyle degilde, baska partinin destegiyle koltugunu saglamlastirmaya calisirsa bir lider , artik ülkücülerin liderimidir ??????????????

Avatar
kendileri gibi düsünmeyenlere ne planliyorlar! 2017-02-13 11:54:06

ülkemizde demokrasinin ruhuna fatiha okuyor kendi emirlerini dikta eden zihniyet simdiden, Allahmuhafaza birde referandumdan evet cikarsa idammi edecekler kendileri gibi düsünmeyen milleti!

Avatar
MILLETE GÜVENMIYEN ZIHNIYET ! 2017-02-13 11:58:27

milletin secme hakkini yok ediyorlar simdiden, ellerinden gelse tek secenek evet basacaklar secim pusulalarina! ondan sonrada secme ve secilme hakkinida kaldirirlar millet bize yetki verdi diye Allahmuhafaza!

Avatar
kuzey koreye benzemeye basladik simdiden! 2017-02-13 11:50:24

kuzey kore tek adayla secime gidiyor, secim pusulalarinda secenek yok , secim yerlerinde iki sandik koyuluyor adayi kabul etmiyen ikinci sandiga atiyor zarfi, ama daha o sandiktan bir tane zarf cikmamis! zaten ancak oraya zarf atacak olan kuzeykoreli kendi ölüm fermanini atmis olur!

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi