haber32
banner77
10 Mayıs 2019 Cuma 16:36
Sahte Rapor alan personele soruşturma
haber32

SAHTE RAPOR ALAN PERSONELE SORUŞTURMA

Isparta belediyesinde çalışan yaklaşık 100 personelin seçimden sonra izinlerini kullandıktan sonra rapor aldıkları ve belediyedeki görevlerine dönmedikleri öğrenildi.

Belediye meclisinin bugünkü oturumunda gündeme gelen konu hakkında açıklamalar yapan belediye başkanı şükrü Başdeğirmen şunları söyledi.

“Belediyenin çeşitli birimlerinde çalışan yaklaşık 100 arkadaşımız izin haklarını kullandıktan sonra şuanda raporlular, hatta bazıları ikinci kez rapor almışlar. Bizde sağlık müdürlüğünü arayarak bu arkadaşlar raporlu hasta görünüyorlar ama bakıyoruz hepsi sokakta, caddede rahatlıkla gezip dolaşabiliyorlar, bunlar nasıl hasta, nasıl rapor alabiliyorlar dedik ve bunun üzerine sağlık müdürlüğü harekete geçerek rapor alan bu kişilerin raporlarının inceleneceğini söyledi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
evet 2019-05-10 17:11:20

aç soruşturma çıkart gitsin. millet ayda 2 bin lira kazanmak için neler çekiyor heriflerdeki keyfe bak. ayıptır günahtır kul hakkidir. hepsinin hesabını sor şükrü başkan bu halk senin arkanda

Avatar
Ali Bilir 2019-05-10 18:02:42

Şükrü başkanım hakem hastaneye gönder bakalım hangi hastalıkları çıkacak, hiçbir şeyi yokken alınan bu raporlar kul hakkıdır çalışmadığı günlerin bedeli kendilerine ödenmemelidir.

Misafir Avatar
vatandaş 2 hafta önce @Ali Bilir

bu raporları alanlar kadar raporu verenlerde sucludur onlarda kul hakkı yiyorlardır görevini kötüye kullanıyorlar onlarada soruşturma açın

Beğenmedim! (0)
Avatar
LOLO 2019-05-10 19:06:17

malesef herhanği̇ bi̇r i̇şe ği̇rmeden önce ayak altlarini öpenler i̇şe ği̇rdi̇kten sonra anasini,babasini,ni̇nesi̇ni̇,bi̇n türlü bahane uydurup rapor almaktadirlar. tabi̇ki̇ raporlari veren doktorlardir.günahda sevapta 1.derece doktorlar sorumlu.2.bağli bulunduklari ami̇r sorumlu.

Avatar
Bilir Kisi 2019-05-10 18:36:05

Zamanın başkanı, kul hakkı yedirmem diyordu ben mi yanlış hatırlıyorum. Bu ne şimdi

Avatar
araslı 2019-05-11 03:51:44

25 yıl memurluk yaptım bır defaya dogru rapor almadım ne ış be yazıklar olsun sıze

Misafir Avatar
Bir vatandaş 2 hafta önce @araslı

Doğru rapor almadığına göre yanlış rapor almışşsın olmamış araslı

Beğenmedim! (2)
Avatar
haber32 2019-05-10 19:19:39

boş sallama haber 32. varsa kanıtın sun biz de inanalım. ne kadar yalaka bi medya olduğunu bilmesek inanacaz anasını satayım

Misafir Avatar
vatandas gavatina 2 hafta önce @haber32

aklini sikeyim senin. lafa bak kanit istiyorsan git baskana sormus. mal misin olum sen bu sorunun cevabi bu mudur?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Vatandaş 2 hafta önce @haber32

böyle bir haber uydurma olamaz. kanıt var ki haber yapılıyor. kanıtı çok merak ediyorsan git şükrü başkana sor.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ali 2 hafta önce @haber32

Sende ya o rapor alanlardan yada onların yakınlarındansın anlaşılan ;) Çakallllll seniiiii :)))

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2019-05-11 19:26:48

aslında bu işin üstüne gidilse o hastane çalışanları hakkında soruşturma açılır ve hastaneye ceza yazmaya kadar gider bu iş. ama kim uğraşacak...

Avatar